comunicat de presa
FashionUp sarbatoreste, in premiera pentru tara noastra, Ziua Nationala a Femeilor #PeToc. Pe 1 septembrie, FashionUp a lansat provocarea Back2Toc, ce se desfasoara pana pe 13 septembrie si celebreaza eleganta femeilor care poarta pantofi cu toc. Timp de aproape doua saptamani se desfasoara concursuri zilnice pe pagina de Facebook a magazinului, iar norocoasele castigatoare vor primi cate o pereche de pantofi din oferta FashionUp.
Totodata, pe 14 septembrie, FashionUp ofera reduceri importante la toate modelele de pantofi din oferta magazinului, timp de 24 de ore si, in aceeasi zi, echipa FashionUp iese in strada pentru a premia femeile elegante care poarta tocuri.
In cei peste sase ani de existenta, magazinul a vandut peste 100.000 de perechi de pantofi cu toc, iar 2015 este anul care le rasplateste pe doamnele si domnisoarele iubitoare de acest model de incaltaminte. Eleganta si bunul gust al clientelor FashionUp se remarca si in cele mai populare categorii de produse: pantofii cu toc si rochiile.
Ziua Nationala a Femeilor #PeToc le aduce premii femeilor intalnite de echipa FashionUp pe strada, dar, pana atunci, 13 perechi de pantofi vor fi oferite zilnic prin intermediul canalelor online. Pana pe 13 septembrie, doamnele si domnisoarele pot participa la concursurile zilnice de pe pagina de Facebook a FashionUp si pot afla mai multe despre aceasta sarbatoare de pe blogul FashionUp. De asemenea, cine accepta provocarea Back2Toc poate urmari usor mesajele si concursurile prin
Hashtag-urile dedicate acestui eveniment: #fashionup, #petoc, #back2toc.
De-a lungul timpului, FashionUp s-a remarcat prin produse de calitate de la branduri de top, oferind in acelasi timp unele dintre cele mai mici preturi de pe piata. In prezent, magazinul pune la dispozitia clientilor peste 20.000 de produse de la aproximativ 300 de branduri. Femeile care aleg sa cumpere prin FashionUp sunt preocupate de modul in care arata si sunt pasionate de domeniul fashion si de tot ce apare nou, iar multe dintre ele aleg sa cumpere online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevarat importante pentru ele.
It’t time to FashionUp, doamnelor, asa ca Back2Toc si porniti sarbatoarea #PeToc!
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri