Rosanna Guadagno and Robert Cialdini, psihologi cercetatori, au rugat studentii sa discute in grupuri de cate doi despre beneficiile introducerii unui nou sistem de examen, aflandu-se atat fata in fata cat si intr-o camera de chat. Fiecare membru al perechii trebuia sa isi convinga partenerul de justetea opiniilor sale, sustinandu-le prin argumente. Cercetatorii au ajuns la concluzia ca perechile formate din femei au fost mai usor de convins atunci cand isi discutau ideile fata in fata, stabilind o legatura cu interlocutorul prin contact vizual, prin expresia fetei sau prin gesturi. Perechile formate din barbati au raspuns in mare parte propunerilor in aceeasi maniera, indiferent daca se aflau fata in fata sau comunicau virtual cu partenerul. De asemenea, in concluziile lor, cercetatorii au sesizat ca abilitatea de a convinge sau de a fi convins depinde si contactele vizuale care au avut loc anterior. In cazul femeilor, a celor care isi cunosteau deja partenerul, exista tendinta de a fi de acord cu spusele partenerului, deci au putut fi mai usor convinse.
La polul opus s-au aflat insa barbatii. Cei care s-au mai intalnit anterior in anumite imprejurari si au stabilit si de data aceasta un nou contact vizual, au manifestat un oarecare spirit competitiv, incercand sa-si arate independenta si superioritatea propriilor opinii prin respingerea ideilor partenerului. Cei care nu se mai vazusera niciodata au reactionat la fel in fata propunerilor indiferent de felul in care le-au fost prezentate.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri