Un nou studiu aparut in publicatia britanica The Telegraph arata ca sexul frumos reactioneaza mult mai bine atunci cand stabilesc un contact vizual cu interlocutorul, in timp ce barbatii pot fi la fel de bine convinsi si prin intermediul e-mailului sau a conversatiilor online.
“Femeile vor ca lucrurile sa le fie prezentate de cineva intr-un mod placut si sunt puse in garda daca persoana respectiva nu se implica in totalitate in ceea ce sustine. In ceea ce priveste insa barbatii, majoritatea (desi exista si unele exceptii) sunt interesati nu de maniera in care se desfasoara conversatia sau de interactiunile sociale care se stabilesc, ci de rezolvarea problemei in sine. Barbatii se concentreaza mai mult pe functionalitate, iar relatia cu cel care incearca sa-i convinga nu conteaza prea mult pentru ei. Poate sa fie un prieten intr-un pub sau un mesaj primit pe internet, le este indiferent. Ceea ce-i intereseaza cu adevarat este sa obtina ceea ce si-au propus”, este de parere Ros Taylor, psiholog business. Informatiile obtinute prin e-mail le sunt insuficiente femeilor atunci cand vine vorba de luarea unei decizii. Pentru a-si forma o parere mai amanuntita asupra situatiei, femeile exprima o tendinta de a pune cap la cap informatiile teoretice cu cele furnizate prin limbajul trupului sau prin contact vizual.
Garbo
Ultima actualizare: 9 Septembrie 2020 @ 03:09
Garbo - Arta de a trăi frumos!
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară