Iti organizezi timpul cum trebuie, sau te conduce el pe tine? Un simplu raspuns afirmativ sau negativ privind urmatoarele aspecte te poate ajuta sa iei o decizie.
1. Trebuie sa raspund mereu la situatii de criza sau sa le rezolv.
2. Am foarte putin timp pentru planificare in avans sau selectarea prioritatilor.
3. Cand plec de la servici "la timp" ma simt vinovat sau stresat pentru sarcinile ramase neterminate.
4. Imi este greu sa-mi gasesc timpul necesar pentru familie si/sau prieteni.
5. Chiar si atunci cand nu lucrez imi este greu sa nu ma mai gandesc la ceea ce se intampla la servici.
6. De cele mai multe ori, am foarte mult de lucru.
7. Nu am suficient timp pentru a ma implica in activitati care imi maresc reputatia profesionala.
8. Nu pot decat sa sper sa fac fata la limita.
9. Imi este greu sa gasesc un sistem de organizare a timpului care sa functioneze bine in cazul meu.
10. Sunt mereu aceleasi cateva probleme sau persoane care imi ocupa cea mai mare parte a timpului.
Raspunzand afirmativ chiar si uneia dintre aceste afirmatii, iti poti da seama ca ai probleme cu organizarea timpului. Ia-ti putin timp acum pentru a-ti planifica activitatile in avans.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate