Te-ai angajat recent si nu-ti place atmosfera in companie sau colegii? Inainte de a lua decizia radicala de a schimba din nou locul de munca, cantareste cateva aspecte a caror importanta poate nu ai realizat-o inca.
Se poate intampla oricui sa fie proaspat angajat sau de mai putin de jumatate de an in cadrul companiei si sa aiba senzatia ca jobul repectiv este sortit esecului. Te gandesti ca ai facut un pas gresit si cauti o iesire, orice iesire? Inainte de a face asta, pregateste-ti urmatorul salt astfel incat sa aterizezi cat mai bine.
Economia este in crestere continua. Este firesc sa te atraga din ce in ce mai mult ofertele si posibilitatile de dezvoltare din cadrul altor companii, fata de actualii tai angajatori. Inevitabil, aceste tentatii te vor indemna sa-ti pregatesti plecarea din cadrul firmei in care lucrezi. Iata un check-list pe care ar fi bine sa-l parcurgi inainte de a te deveni complet demotivat si a incepe sa-ti scrii demisia:
1. De ce ai plecat de la ultimul loc de munca?
2. Ce sperai sa gasesti la noul loc de munca?
3. Ce tipar sau forma de probleme intampini pe care le-ai intampinat si la locul precedent de munca?
4. Deoarece te-ai “luat” in primul rand pe tine insuti, cand ai plecat de la ultimul loc de munca, ce responsabilitate iti poti singur atribui pentru faptul ca unele aspecte nedorite se regasesc si la noul loc de munca?
5. Daca nu ai nici o sansa sa pleci dar in schimb ai locul de munca garantat, sa presupunem (prin absurd) urmatoarele: locul tau de munca este sigur si nu poti pleca niciodata de acolo. Ce poti face TU astfel incat sa schimbi atmosfera din birou intr-una care sa-ti placa?
6. La ce esti dispus sa renunti daca aceasta inseamna sa ajuti la crearea atmosferei dorite?
7. Stiind ca acolo unde sunt multe probleme sunt si multe oportunitati, ce esti dispus sa faci pentru a fructifica oportunitatile?
8. Daca totusi vrei sa iti schimbi locul de munca, ce vei face pentru a te asigura –in masura in care te poti “asigura”- ca nu intri intr-o companie unde sa gasesti exact aspectele nedorite?
9. Stiind ca procesul de angajare poate dura intre 3-5 luni pentru un post non-managerial, si intre 4-8 luni pentru un post managerial, cum vei proceda astfel incat sa nu ramai fara activitate si fara resurse pe durata cautarii?
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate