Ce ti-ai dorit in copilarie sa devii atunci cand vei fi mare? Ai visat sa devii un actor sau un cantaret celebru? Sau presedintele SUA? Poate ai vrut sa devii atlet la Olimpiade sau unul dintre cei mai bogati oameni din lume. Cu totii avem visuri si ambitii. Fara indoiala, unele dintre ele ti le-ai implinit. Insa, indiferent cat succes ai in prezent, inca mai ai vise si teluri ce asteapta sa fie implinite.
Se spune ca nu cunosti omul pana cand nu-l observi venind in contact cu un copil, cand masina are o pana de cauciuc, cand seful este plecat, sau cand isi inchipuie ca nimeni nu va sti ce a facut. Dar oamenii integri nu au de ce sa se teama de aceste lucruri. Nu conteaza unde sunt, cu cine sunt sau in ce fel de situatie se gasesc, ei sunt consecventi si traiesc conform principiilor lor. Pentru a te ajuta sa-ti realizezi visurile, trebuie sa-ti dai singur seama ce potential ai si sa fii consecvent propriilor tale principii de viata, potrivit lucrarii ”Cum sa devii un om cu influenta. Cum sa ai un impact pozitiv asupra vietilor altora”, scrisa de John C. Maxwell si Jim Dornan.
* Un om cu influenta este integru cu ceilalti oameni
In ziua de astazi , integritatea e deja un lucru rar si este trist de constatat ca, ea nu mai apare ca un lucru normal, iar cand sunt confruntati cu un exemplu de actiune al unui caracter onest, multi oameni par socati. Decenta obisnuita nu mai e obisnuita. Cine nu incearca sa pacaleasca, sa fure, sa circule fara bilet de autobuz sau de tren, cine mai returneaza DVD-urile sau cartile la biblioteca la termenul stabilit, cine isi mai face datoria corect chiar si atunci cand seful nu este prezent? Aproape nimeni.
Integritatea este de importanta cruciala pentru succesul personal si in afaceri. Un studiu condus de UCLA (Graduate School of Management si Korn/Ferry International) din New York City a supravegheat 1300 de directori. 71% dintre ei au spus ca integritatea este calitatea cea mai importanta pentru a avea succes in afaceri. Iar un studiu al Centrului pentru Cercetari Creatoare (Center for Creative Research) a descoperit ca desi multe erori si obstacole pot fi depasite de cel ce vrea sa ajunga in varful unei organizatii, acea persoana nu va fi niciodata capabila sa urce in acea organizatie daca face compromis cu integritatea si tradeaza increderea ce i s-a acordat.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri