Nu haina face pe om, insa il ajuta enorm sa obtina ceea ce si-a propus, iar de acest lucru profita in mod deosebit sexul frumos. Cel putin asa se arata intr-un sondaj efectuat in Marea Britanie de revista www.theragtrader.com, ale carui concluzii au fost publicate recent pe Daily Mail. Conform rezultatelor studiului, pentru a avansa in cariera, femeile nu ezita sa se imbrace provocator la birou. Mai mult de 27% dintre femeile intervievate au admis ca ar purta la birou haine mai sexy, care sa le puna in valoare linia trupului doar ca sa obtina un bonus, o marire de salariu sau o promovare. Din acest procent de femei, una din 20 de femei a recunoscut deschis ca imbracamintea senzuala le ajuta sa obtina anumite beneficii personale.
La acest sondaj au participat 3000 de angajati, 78% dintre femeile intervievate fiind ferm convinse ca felul in care se imbraca la birou le afecteaza ziua. Pe de alta parte, 54% dintre persoanele de sex feminin au declarat ca hainele frumoase si sexy le ajuta sa-si imbogateasca performantele profesionale si sa-si indeplineasca mai eficient activitatile profesionale de zi cu zi.
“Investigatiile pe care le-am efectuat dovedesc ca hainele frumoase pe care le purtam la locul de munca influenteaza intr-un procent ridicat calitatea si eficienta muncii, iar acest lucru se refera la indeplinirea mai multor taskuri intre orele 9-5 si chiar avansarea pe scara profesionala. Nici nu realizam cat de mult pot influenta hainele capacitatea de munca. Si chiar si in cazul persoanelor care lucreaza de acasa... Daca esti imbracat banal si nu iesi cu nimic in evidenta, dorinta de a munci scade si exista tendinta de a trage de timp, amanand rezolvarea problemelor de serviciu”, a declarat conducatorul studiului.
Pe de alta parte, studiul a scos la iveala faptul ca doua treimi dintre femei au mai multa incredere in propria persoana daca sunt imbracate elegant, in timp ce 61% sunt de parere ca in felul acesta se bucura de mai mult respect din partea colegilor. In plus, in ceea ce priveste moda la birou exista o competitie mai mare intre femei decat intre barbati, 48% dintre femei admitand ca hainele reprezinta un element de competitie la locul de munca comparativ cu doar 27% dintre barbati care au recunoscut acelasi lucru. Cercetatorii au ajuns la concluzia ca aproximativ un sfert dintre femei s-au simtit jenate din cauza faptului ca au purtat la birou aceeasi piesa vestimentara ca a unei alte colege. Prin urmare, competitia dintre femei la locul de munca se extinde si in domeniul modei, cea mai asidua rivalitate intre femei existand in industria publicitatii si a marketing-ului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri