Asa se face ca in 2001 am decis sa ne infiintam propria agentie pentru ca, de la un punct incolo, stateam prea des sa cantarim intre beneficiile pe care ni le aducea reteaua si sabloanele pe care ni le impunea si balanta nu arata prea bine. Am facut atunci un pariu profesional, ca se poate si altfel, mai bine, mai liberi, mai receptivi la ce spune piata locala si nu la experientele altora si rezultatele se tot vad de opt ani incoace.
Alaturi de sotul dumneavoastra, ati pus pe picioare propria firma de PR. Ce inseamna a conduce un business in acest domeniu? Ce satisfactii (si insatisfactii) vin din contactul permanent cu oamenii?
Sorana Savu: Vorbind strict in ceea ce ma priveste, relatiile publice nu sunt un business, ci o profesie. Asta face ca managementul companiei sa fie, pentru mine, cam 80% operational si numai 20% management si administratie. Am si aici noroc, ma completez bine cu sotul meu, pe care il atrage in mai mare masura managementul decât operationalul.
Am considerat intotdeauna ca oamenii buni te urmeaza daca au ce invata de la tine si daca respecta ceea ce faci. Asa incat managementul la mine se bazeaza mult pe exemplu personal si pe transfer de experienta. Am fost, intotdeauna, alaturi de colegii mei, nu mi-am dorit niciodata birouri separate sau secretare. Oricine poate veni la mine oricând sa discutam orice, fie ca e problema profesionala, fie ca e problema personala. Mi-a placut mult comentariul unuia dintre clientii nostri care spunea ca, din punctul lui de vedere, managerul e omul care trebuie sa-si petreaca toata ziua ajutându-si colegii. Am realizat ca asta imi place si mie sa fac toata ziua.
Satisfactiile si insatisfactiile vin toate de la oameni. Colegii care reusesc sau te depasesc urmându-ti sfaturile, care descopera alaturi de tine frumusetea profesiei sunt cei care te hranesc cu succesul lor si iti confirma ca faci bine ceea ce faci. Cele mai mari dezamagiri au venit din partea oamenilor care, desi pareau sa impartaseasca stilul de lucru al companiei, nu-i impartaseau si valorile – si aici ma refer mai ales la cele morale, la etica. Sunt, de altfel, oamenii pe care Jack Welch te sfatuieste sa-i scoti in afara organizatiei.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri