9. De la Linkedin la TikTok nu-i decât un pas
Încă mai folosești doar Facebook pentru promovare în social media? Poate cândva această platformă era suficientă, însă astăzi canalele de comunicare s-au diversificat.
Recomandăm să explorezi toate direcțiile relevante pentru business-ul tău, de la Facebook la Linkedin, TikTok sau Youtube și să maximizezi puterea de comunicare a brandului tău în online.
10. User Experience
Pe fondul digitalizării accelerate generate de pandemie, business-urile s-au mutat în mediul online sau au investit în website-ul actual pentru o mai bună experiență pentru client la cumpărăturile online.
Un studiu al companiei de consultanță în management Horváth & Partners estimează că vânzările vor crește cu circa 28% în 2020 față de 2019, pentru că oamenii cumpără acum mai mult din mediul online.
Așadar, cât de mult investești în a oferi clienților tăi o experiență ușoară și plăcută de cumpărare online?
Sfaturile specialiștilor în comunicare
Bianca Tudor, fondator ELITE COMM, Branding & Strategy Specialist: “Dacă ești antreprenor și vrei să ai în continuare acest business, chiar și în plină pandemie, focusul tău ar trebui să fie pe dezvoltare prin promovare online și branding pt a consolida poziția ta în piață. Chiar dacă actuala criză nu este comparabilă cu alte perioade de criză, istoria arată asta: cele mai prospere și longevive companii și branduri s-au consolidat în momente ca acestea pe care le trăim acum”.
Mihaela Lemnaru, Social Media Specialist: ”Pandemia a dus la o creștere a prezenței online a consumatorilor, deci și a vizibilității în online pentru branduri. Ca exemplu, 61% dintre români investesc în prezent bugete mai mari în cumpărăturile online decât în cele offline. Facebook și Instagram reprezintă principalele canale de comunicare, în special prin conținutul efemer de tipul stories și focusul pe comunicarea umanizată, cu informații de valoare”.
Rusanda Davideanu, Creative & Image Making Specialist: ”Femeile de afaceri din România investesc în mod special în această perioadă în imaginea lor în online: cum arată, ce transmit, ce comunică, unde au apariții și ce voce se potrivește cel mai bine cu business-ul lor. Mai ales în pandemie, când nu ne mai putem întâlni unii cu alții ca să socializăm și să stabilim noi relații profesionale, este esențial să prioritizăm imaginea noastră din social media și mass-media. S-a încheiat era identităților comerciale, suntem deja de ceva timp într-o eră nouă, în care omul din spatele produsului spune cea mai frumoasă poveste publicului său!”
Foto fr si main: By Foxy burrow /Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară