9 Decembrie 2020 publicat în Cariera 1 share-uri

IN ACEST ARTICOL:

Începând cu martie 2020, lumea afacerilor din România a trecut printr-o restructurare majoră: multe business-uri s-au închis, altele și-au schimbat obiectul de activitate, iar restul au intrat într-un proces de digitalizare accelerată pentru a face față noilor condiții de piață.

9. De la Linkedin la TikTok nu-i decât un pas

Încă mai folosești doar Facebook pentru promovare în social media? Poate cândva această platformă era suficientă, însă astăzi canalele de comunicare s-au diversificat.

Recomandăm să explorezi toate direcțiile relevante pentru business-ul tău, de la Facebook la Linkedin, TikTok sau Youtube și să maximizezi puterea de comunicare a brandului tău în online.

10. User Experience

Pe fondul digitalizării accelerate generate de pandemie, business-urile s-au mutat în mediul online sau au investit în website-ul actual pentru o mai bună experiență pentru client la cumpărăturile online.

Un studiu al companiei de consultanță în management Horváth & Partners estimează că vânzările vor crește cu circa 28% în 2020 față de 2019, pentru că oamenii cumpără acum mai mult din mediul online.

Așadar, cât de mult investești în a oferi clienților tăi o experiență ușoară și plăcută de cumpărare online?

Sfaturile specialiștilor în comunicare

Bianca Tudor, fondator ELITE COMM, Branding & Strategy Specialist: “Dacă ești antreprenor și vrei să ai în continuare acest business, chiar și în plină pandemie, focusul tău ar trebui să fie pe dezvoltare prin promovare online și branding pt a consolida poziția ta în piață. Chiar dacă actuala criză nu este comparabilă cu alte perioade de criză, istoria arată asta: cele mai prospere și longevive companii și branduri s-au consolidat în momente ca acestea pe care le trăim acum”.

Mihaela Lemnaru, Social Media Specialist: ”Pandemia a dus la o creștere a prezenței online a consumatorilor, deci și a vizibilității în online pentru branduri. Ca exemplu, 61% dintre români investesc în prezent bugete mai mari în cumpărăturile online decât în cele offline. Facebook și Instagram reprezintă principalele canale de comunicare, în special prin conținutul efemer de tipul stories și focusul pe comunicarea umanizată, cu informații de valoare”.

Rusanda Davideanu, Creative & Image Making Specialist: ”Femeile de afaceri din România investesc în mod special în această perioadă în imaginea lor în online: cum arată, ce transmit, ce comunică, unde au apariții și ce voce se potrivește cel mai bine cu business-ul lor. Mai ales în pandemie, când nu ne mai putem întâlni unii cu alții ca să socializăm și să stabilim noi relații profesionale, este esențial să prioritizăm imaginea noastră din social media și mass-media. S-a încheiat era identităților comerciale, suntem deja de ceva timp într-o eră nouă, în care omul din spatele produsului spune cea mai frumoasă poveste publicului său!”

Foto fr si main: By Foxy burrow /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri