IN ACEST ARTICOL:

Dacă îți dorești să fii productivă chiar și pe întreaga perioadă a telemuncii pe care compania la care lucrezi o impune angajaților, nu este încă prea târziu pentru a-ți oferi o serie de sfaturi simplu de urmat, astfel încât să poți oferi cel mai bun randament, zi de zi. 

Chiar și în sistem work from home trebuie să fii productivă, aptă pentru întâlniri prin video call și, poate cel mai important, concentrată asupra task-urilor pe care trebuie să le realizezi. Iată sfaturile noastre de astăzi, pentru mai mult spor la BIROU, chiar dacă acesta s-a mutat temporar ACASĂ:

1. Asigură-te că ai la îndemână un birou complet echipat

Indiferent de locul pe care dorești să îl transformi în biroul de lucru, pe întreaga perioadă de telemuncă, asigură-te că beneficiezi de premisele necesare livrării de task-uri în timp optim: conexiune foarte bună la internet, luminozitate optimă, device-uri necesare pentru lucru.

Descoperă oferta de laptopuri Dell XPS și bucură-te de un sistem hardware-software ce poate susține efortul tău de a oferi cel mai bun randament în telemuncă!

Rămâi în legătură permanentă cu cel puțin unul dintre colegii tăi de la departamentul IT, pentru a putea remedia în timp real orice problemă tehnică pe care o poți întâmpina acasă, atât la elementele de hardware (laptop, tabletă, smartphone de serviciu), cât și la platformele software pe care tu și ceilalți membri ai echipei încărcați fișierele, zi de zi.

2. Pregătește-ți ziua de muncă exact cum ai face-o la birou

Dacă lucrezi de acasă, locul atât de drag pe care îl numești “CĂMIN” se transformă pentru câteva ore bune din zi în birou. Așadar, dacă îți dorești să fii cu adevărat productivă chiar și atunci când livrezi din living sau de pe veranda casei, începe ziua ca și cum ai merge la job.

Asta înseamnă că programul de lucru trebuie respectat întocmai, urmând aceiași pași pe care i-ai face chiar și daca ar fi o zi obișnuită de luni, la sediul companiei pentru care lucrezi. Fa-ți timp pentru a te trezi și a pregăti un mic dejun savuros, savurează-ți în tihnă cafeaua și îmbracă-te în haine de lucru, altele decât cele pe care obișnuiești să le porți în casă.

În felul acesta, poți intra mult mai simplu în ritmul de muncă specific orelor de birou, chiar dacă spațiul din jurul tău este, de fapt, destinat unor activități pe care le realizezi alături de cei dragi, dupa terminarea programului.

3. Planifică-ți task-urile și întâlnirile în funcție de priorități

Atunci când lucrezi remote, îți poți gestiona mult mai bine activitățile de care trebuie să te ocupi într-o anumită zi. Ești propriul tău manager, iar distracțiile specifice de la birou (colegul care te cheamă în pauză, discuțiile de la cafea) sunt acum departe de tine.

Astfel, te bucuri de mult mai multă concentrare pentru a putea realiza în fiecare dimineață o listă cu activități, împarțită în calluri, mailuri și alte taskuri pe care trebuie să le realizezi efectiv în Office.

Dacă vechiul tău laptop îți dă planificarea peste cap, click pe link-ul de mai sus și vezi acum oferta la laptopuri Dell XPS, pentru priotizări de taskuri așa cum ai în plan!

4. Ține în fiecare zi cont de pauzele pe care trebuie să le ei

Atunci când activezi în sistem work from home, ai putea fi tentat să petreci mai mult timp la laptop, pe baza faptului că interacțiunea cu alți colegi reprezintă acum un lucru imposibil. Însă atunci când ignori pauzele, randamentul pe care îl ai la job (paradoxal sau nu) scade.

Dacă vrei să fii productivă pe întreaga durată a unei zile de lucru, îți recomadăm să alternezi intervalele de muncă (35 - 40 de minute) cu perioadele de pauză (5 - 10 minute). Este o variantă de lucru ce îți permite să ai randament la un nivel cât mai ridicat.

5. Gestionează în mod eficient distragerile din jur

Dacă îți desfășori activitatea într-un astfel de mediu precum cel de acasă, poate fi mult mai tentant să dedici timp din orele de lucru pentru seriale, ieșirile până la magazin, exercițiile fizice sau mesele tale preferate, aflate la doar câțiva pași de birou.

Îți recomandăm să lucrezi într-un loc în care nu există surse de distragere a atenției, iar din această categorie nu pot lipsi rețelele de socializare. Din fericire, există în prezent aplicații ce te pot ajuta să gestionezi eficient prezența ta în Social Media, atunci când vrei să lucrezi. O simplă descărcare din magazinele online de aplicații este suficientă pentru a le testa.

Tu ce alte sfaturi le-ai oferi celor care citesc aceste rânduri, în privința obținerii unui randament mult mai bun, pe întreaga perioadă de telemuncă?

Sursa foto fr si main: De la DimaBerlin /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri