Retail.ro se extinde în zona de recrutare de forță de muncă în contextul interesului ridicat al cititorilor pentru informații din domeniu, salarii și beneficii oferite de angajatori, dar și al cererii crescute de salariați în industriile pe care le acoperă editorial. Publicația are, din luna octombrie, o secțiune specială unde angajatorii își pot lista joburile libere și va conecta, astfel, cât mai simplu recrutorii cu candidații interesați.
Companiile din retail, FMCG, eCommerce, logistică și domeniile conexe pot publica locurile de muncă disponibile, indiferent de poziție sau calificare, platforma fiind destinată atât zonei de recrutare pentru top management, cât și pentru pozițiile de middle management, entry-level sau blue-collar.
Publicarea anunțurilor standard de recrutare este gratuită, dar am gândit în plus și beneficii de promovare, precum articole SEO, materiale video de employer branding, interviuri cu reprezentanții firmei, promovarea cataloagelor în secțiunea dedicată, publicarea de imagini cu produsele și sediul companiei, dar și o hartă cu locațiile existente.
Beneficiile prezentate anterior se regăsesc în pachetele de promovare Silver Pack și Gold Pack, în timp ce pachetul standard rămâne gratuit pentru listarea simplă a locurilor de muncă și descrierea companiei.
Despre Retail.ro
Publicația Retail.ro, parte din portofoliul InternetCorp, a fost relansată la finalul lunii martie a anului 2020. Retail.ro, anterior cunoscut ca un instrument online cu informații actualizate privind ofertele și cataloagele retailerilor, păstrează această componentă de promovare, dar adaugă și noi funcționalități, adaptate la nevoile retailerilor din momentul de față și la dorințele cititorilor.
La nivel editorial, Retail.ro oferă conținut specific din industriile de retail, FMCG, eCommerce, retail tech și CSR, sub formă de știri, interviuri, analize, studii exclusive, precum și opinii de la specialiștii din industrie. Pe lângă conținutul editorial, Retail.ro oferă și servicii de promovare, precum promovarea cataloagelor cu oferte, materiale de prezentare ale retailerilor, testimoniale sau prezentări video. De asemenea, derulăm o serie de interviuri video și webinarii despre cele mai importante subiecte ale momentului, cum ar fi sustenabilitatea sau digitalizare și avem o campanie numită „Green choice”, prin care evidențiem măsuri, recomandări și bune practici în contextul economic actual.
Retail.ro este o extindere a retailArena, eveniment cu o tradiție de opt ani în piața autohtonă, care reunește cei mai importanți speakeri din industrie și dezbate temele momentului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri