Factory Bootcamp powered by Raiffeisen Bank este un eveniment de două zile dedicat antreprenorilor la început de drum care vor să-și transforme planul de business în realitate sau care doresc să-și consolideze afacerea.
La Factory Bootcamp, la finalul celor 2 zile de workshop-uri, vei fi invitat să susții un pitch în fața echipei formată din colegi și potențiali finanțatori, în care să inserezi tot ce-ai învățat în acel week-end de la speakerii evenimentului.
Cum va fi organizat evenimentul și ce trebuie să pregătești?
Evenimentul va avea loc timp de două zile la Raiffeisen Media Center în București și va avea pe lângă workshop-uri părți de muncă individuală și în echipă.
Când îți prezinți afacerea la începutul Factory Bootcamp
În prima zi fiecare antreprenor și antreprenoare va avea 2 minute în care să-și prezinte afacerea și provocările. Cum?
- Numele afacerii și ce face business-ul
- Principalele 2 provocări enunțate concret de către antreprenor (exemplu - “afacerea a ajuns la un nivel, dar nu mai crește”, “afacerea merge bine așa cum e, dar vreau să dezvolt o echipă de vânzări și nu știu cum”)
- Aspectele pe care antreprenorul sau antreprenoarea nu le știe sau nu are competențe pentru a le dezvolta
- Ce ai nevoie în momentul acesta al afacerii?â
Înscrie-te aici pentru a participa la Factory Bootcamp.
Ce urmează?
- Vei avea workshop-uri de finanțare, marketing, vânzări, ecommerce, creștere a echipei
- Vei vedea exemple de alumni ai programelor factory by Raiffeisen Bank
- Vei lucra împreună cu ceilalți participanți în format 1 la 1 sau în grupuri restrânse de câte 5 pentru a găsi soluții la problemele fiecăruia, după un format de “peer review”, folosind experiența celorlalți.
Ce trebuie să faci la final?
Vei avea 3 minute în fața unui juriu format din mentori și specialiști în finanțare de la Raiffeisen Bank în care să faci un pitch. Nu ai nevoie de suport tehnic (Power Point sau video), ci doar de structură.
Ce trebuie să conțină această prezentare?
- Ce face business-ul tău?
- Care sunt problemele identificate anterior?
- Care sunt următorii pași pentru afacerea ta și intervalul de timp în care le poți rezolva?
- Ce ai nevoie pentru a rezolva aceste probleme?
- De ce tu și nu altcineva pentru ideea aceasta de afacere?
După cele 3 minute va urma o sesiune de întrebări și răspunsuri de 5 minute. În edițiile anterioare participanți cu afaceri la început de drum au continuat spre o finanțare alături de factory by Raiffeisen Bank pentru a-și dezvolta afacerea.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri