Înscrie-te din timp la Factory Bootcamp pentru 17-18 mai, evenimentul unde afacerile devin mai bune în doar două zile și se pregătesc de finanțare. Dacă ești printre primii înscriși poți profita de un așa numit „fast lane”, adică o preselectare timpurie.
Factory Bootcamp II, eveniment ce va avea loc pe 17-18 mai, în București, va debuta cu o sesiune în care participanții se vor prezenta, atât pe ei, cât și afacerile la care lucrează, sau pe care doresc să le înceapă.
Așa cum este cunoscut în lumea fondatorilor de startup-uri, bootcamp-ul începe cu un pitch.
La finalul programului Factory Bootcamp, business-urile vor susține în fața reprezentanților Raiffeisen Bank un pitch de 3 minute în care vor prezenta momentul în care se află și ce vor să facă în viitor.
De asemenea, în timpul programului, antreprenorii vor avea și un workshop de pitching împreună cu Vlad Andriescu, redactor-șef start-up.ro.
Înscrie-te la Factory Bootcamp II de pe 17-18 mai din timp ca să fii preselectat.
Ce e un pitch?
În spatele acestui cuvânt se află de fapt o prezentare a afacerii într-un timp foarte scurt. Pitch-ul este util pentru prima impresie, pentru finanțare, dar și pentru vânzare.
Un antreprenor care știe să facă un pitch va putea să povestească mereu pe scurt despre afacerea sa în orice context.
În funcție de context, pitch-ul poate fi scurt, de sub 5 minute, mediu, în care să introduci date suplimentare, dar acesta e deja pentru o conversație ulterioară cu un investitor sau finanțator.
Scopul unui pitch este până la urmă să-ți deschidă calea. Fie că ești o companie care vrea investiție de la un fond, fie că te întâlnești cu reprezentanții unei bănci, fie că vrei să ai parteneri noi de afaceri.
Înscrie-te la Factory Bootcamp II de pe 17-18 mai din timp ca să fii preselectat.
Care este structura pe scurt a unui pitch?
- Pe scurt despre companie și produs
- Probleme și Soluții - care sunt problemele identificate în nișa în care activezi și care pot fi rezolvate de către afacere ata
- Business Model - cum vei face bani sau cum faci bani deja?
- Piață adresabilă - cât de mare este în mod realist piața pe care activezi. Dacă ești în zona de tehnologie nu estima o piață prea mică. Dacă ești în zona offline, nu estima o piață prea mare.
- Competitori - cine mai este pe piață?
- Echipă - cine sunt oamenii care sunt alături de tine în companie?
- Advisori - ai oameni care nu sunt în echipă, dar care te pot ajuta?
- Ce vrei? Care este scopul pitch-ului?
Acesta este rezumatul simplu al unui pitch. Pentru o afacere el este important pentru că poate să deschidă drumuri spre o întâlnire sau o finanțare. Și chiar dacă te gândești ca antreprenor că nu ai nevoie de așa ceva, poate fi util și atunci când te duci la clienți sau faci networking.
Poți să găsești mai multe exemple de pitch-uri în această categorie de pe start-up.ro.
De asemenea, prezentarea din acest articol doar setează așteptările pentru ce ar trebui să conțină un pitch.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri