2. Comunica
Calea cea mai buna pentru a-ti face cunoscut brandul este proactivitatea in constructia de retele si in stabilirea de canale de comunicare. Poti contacta specialistii ale caror articole, realizari, site-uri, idei, organizatii iti plac si crea relatii. Poti participa la discutii interesante pe Internet. Poti publica articole, participa si initia proiecte impreuna cu fundatiile si asociatiile de care te simti aproape. Cu cat multiplici numarul de canale de comunicare, cu atat devii mai cunoscut.
Publicul care te intereseaza este complex si include colegi, superiori, subalterni, recrutori, potentiali clienti sau furnizori, mentori, potentiali discipoli, prieteni cu hobby-uri comune, cunoscuti si necunoscuti, romani si straini. Defineste categoriile de persoane cu care vrei sa intri in contact si care vrei sa te cunoasca si stabileste strategii pentru a ajunge la ele. In interiorul organizatiei poti fi cunoscut prin succesul obtinut in proiecte grele, noi, neobisnuite, in timp ce in exterior castigi popularitate prin cultivarea unei prezente media (advertoriale, comunicate de presa, interviuri).
Comunicarea este nonverbala sau verbala, respectiv prin imagine si stil (mod de comportament, gestica, imbracaminte, accesorii, masina, preocupari) sau prin idei.
Credibilitatea, autoritatea, superioritatea au la baza atat impresia vizuala, cat si argumentele. In functie de talentul pe care il ai la exprimarea scrisa sau orala, poti sa alegi scrierea de articole, recenzii, comunicate de presa, participarea la interviuri, paneluri, sustinerea de conferinte, seminarii, cursuri.
Daca nu esti sus in ierarhie sau nu lucrezi in consultanta sau training, probabil ca zambesti la gandul sa aplici aceste strategii de comunicare. Totusi, nu uita: exista un mediu in care oricine poate deveni cineva: Internetul. Ce gasesc in Google daca scriu numele tau ?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri