Criza economica a avut puterea de a curata drastic mediul de business, astfel ca acele companii care s-au dovedit ineficiente sau cu un management prost au ajuns pe lista de insolventa sau faliment. Dar care au fost castigatorii crizei? Ce companii au invins criza in Romania?
Sefii PricewaterhouseCoopers au lansat prima carte de strategie de afaceri – „Formule de succes pentru urmatorul deceniu. Companii care au invins criza” – prezentand studii de caz pe 12 companii din Romania care s-au luptat cu criza si au castigat.
Internet Corp, publisherul Garbo.ro, face parte din grupul select prezentat de PricewaterhouseCoopers Romania. Compania Internet Corp a raportat in 2010 afaceri de 1,8 milioane de euro. Pe langa publicatia adresata femeilor,Garbo.ro, din portofoliul InternetCorp mai fac parte Kudika, Wall-Street, 9AM, Yuppy, Envy si site-ul de cumparaturi colective Kuponiada.
Cartea a fost scrisa de o echipa de consultanti din cadrul PwC Romania, coordonata de Vasile Iuga, country managing partner al companiei de consultanta, si Andrej Vizjak, partner in cadrul PwC.
„Am incercat sa definim stadiile de dezvoltare a mai multor companii importante din Romania, in functie de structura teoretica a cartii, sa identificam strategiile de succes care pot fi aplicate pentru ca aceste companii sa devina castigatoarele urmatorului ciclu de crestere economica, iar unele dintre ele sa se dezvolte in actori cu adevarat globali”, a declarat Vasile Iuga, potrivit Wall-Street.ro.
Lucrarea prezinta o analiza detaliata a strategiilor de succes aplicate de companiile internationale si cele locale din diferite sectoare economice.
„Societatea romaneasca s-a cam saturat sa i se tot spuna cat de grav bolnava este economia noastra. Si cat de lunga ar putea fi criza actuala, desi in primavara lui 2011 tara a iesit din recesiune. Acum, suntem cu totii preocupati de raspunsul la o intrebare cardinala: cand si cum ii vom pune capat crizei?”, scrie in prefata cartii Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului Bancii Nationale a Romaniei.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri