Ideea centrala a cartii este ca, in functie de gradul de internationalizare si de diversificare a produselor, companiile de succes pot fi impartite in patru mari categorii: local specialist, regional hero, international champion si industry shark, fiecare cu tipologia sa de crestere.
Celelalte 11 companii din Romania prezentate in studii de caz sunt Vodafone, Romtelecom, GDF Suez, CEZ, Caroli Foods, Labormed, BRD – Groupe Societe Generale, Metro Group, Omniasig – Vienna Insurance Group, Dacia Renault si Gorenje.
Stirea a fost preluata via Wall-Street.ro
Foto main: Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară