Comunicat de presa
IKEA Romania invita vara pe balcon cu noi idei de amenajare
Balconul este unul dintre cele mai neglijate spatii din casa, folosit in special pentru depozitare si uscatul rufelor. 56% dintre locuitorii din mediul urban au un balcon mai mic de 5 metri patrati si considera ca au posibilitati limitate pentru aceasta zona a casei.
Ce inseamna balconul pentru locuitorii din mediul urban
O cercetare realizata de IKEA Romania* in randul locuitorilor din Bucuresti, Ploiesti si imprejurimi arata ca 62% dintre ei au cel putin un balcon acasa, iar 86% dintre aceste balcoane sunt inchise. Principalele functii ale acestei zone sunt uscatul rufelor (80%), depozitarea (39%) si doar 3% o folosesc pentru relaxare. Cele mai intalnite obiecte pe balcoanele romanilor sunt: florile si accesoriile destinate ingrijirii lor, pungile si carucioarele pentru cumparaturi, mancarea si bauturile, biciclete, decoratiunile pentru diferite sarbatori, imbracamintea, pantofii si echipamentul sportiv.
Suprafata medie a unui balcon este de 5 metri patrati. 56% dintre respondenti au declarat ca au un balcon mai mic de 5 metri patrati , 23% au balcon mediu, cu o suprafata cuprinsa intre 5 si 10 metri patrati si 5% au declarat ca locuinta lor are un balcon de dimensiuni mari, cu suprafata de 10-20 de metri patrati.
„Stim ca balcoanele sunt folosite in mare parte pentru depozitare; dar daca folosim solutii inteligente este posibil sa ne mai ramana si un spatiu, cat de mic, pe care sa-l putem folosi pentru relaxare sau alte activitati. O masuta de luat micul dejun, un colt de citit sau o mica gradina de verdeturi ne pot face viata de zi cu zi mai frumoasa. Schimbarile mici produc efecte mari, iar in magazinul IKEA va oferim solutii pentru a face aceste schimbari cu investitii si eforturi minime,” a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.
Gama IKEA de mobilier si accesorii de exterior
Produsele din gama de exterior disponibila in magazinul IKEA sunt adaptate pentru nevoile celor mai multi oameni. Pentru ca majoritatea apartamentelor din Romania nu sunt foarte spatioase, ne dorim sa le oferim clientilor nostri solutii alternative pentru locuintele lor. Cautam sa ii inspiram atat prin gama variata de produse, cat si prin ideile de amenajare si organizare din magazin si brosuri.
• Toate piesele de mobilier pentru exterior sunt realizate din materiale durabile, de la lemn lacuit, sticla, aluminiu inoxidabil, pana la otel cu protectie la coroziune sau plastic (polipropilenic) si plastic lucrat manual, avand aspect similar cu ratanul natural, dar cu rezistenta sporita si mai usor de intretinut.
• Iluminatul este un element care schimba complet aspectul si atmosfera unui balcon, dar in acelasi timp ii da personalitate. Gama IKEA de corpuri de iluminat pentru exterior a fost creata cu grija fata de mediul inconjurator (prin folosirea LED-urilor si bateriilor solare) si folosind designul scandinav si formele organice si naturale. De exemplu, lampile de exterior SOLVINDEN in forma de fructe, de diverse dimensiuni si culori, sunt functionale si creeaza un efect spectaculos seara si noaptea, iar pe parcursul zilei se transforma in adevarate elemente decorative.
• Textilele sunt o modalitate simpla si accesibila prin care poate fi schimbat aspectul oricarei incaperi, inclusiv al balconului. Pernele TÅSINGE pentru sezut sau spatar au imprimeuri diferite fata-verso pentru un aspect diferit in fiecare zi.
• 71% dintre locuitorii din mediul urban au pardoseli din gresie sau beton. Prin urmare, magazinul IKEA propune o solutie de schimbare a aspectului cu pardoselile RUNNER, confectionate din lemn, termoizolante si usor de taiat pe contur, pentru a putea fi adaptata in orice spatiu.
Gama de mobilier si accesorii pentru exterior din aceasta vara este disponibila in magazinul IKEA din Bucuresti, iar preturile pornesc de la 14,99 lei pentru accesorii si 49,99 lei pentru mobilier. Mai multe detalii puteti gasi in pagina dedicata mobilierului de exterior: https://www.ikea.com/ro/ro/catalog/categories/departments/outdoor/.
*Studiu Real Life at Home a fost realizat in parteneriat cu GFK Romania in noiembrie 2013. Datele au fost obtinute prin aplicarea unui chestionar pe tablete in casele consumatorilor. Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentatv de varsta si sex de 1.080 de persoane din Bucuresti, Ploiesti si imprejurimi.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate