CP
Încălzirea vremii este sinonimă, pentru MAM Bricolaj, cu intensificarea lucrărilor de amenajare în casele românilor, astfel încât retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice vine cu o inițiativă prin care să susțină aceste proiecte de suflet ale clienților săi. În perioada 1-29 mai, MAM Bricolaj desfășoară în magazinele fizice campania „Rade un premiu” care va răsplăti bonurile de cumpărături cu valoare de minim 300 de lei cu taloane răzuibile ce ascund premii.
Cele peste 5000 de premii din campanie sunt produse dintre cele mai diverse, dedicate atât domnilor, cât și doamnelor: tricouri, pixuri, șepci, salopete, jachete, rucsaci, umbrele, termosuri, spărgătoare de nuci, truse de manichiură, rulete, agende, șurubelnițe, centimetre, produse de curățenie Sano, odorizante pentru mașină, brelocuri, baterii externe, lanterne, brichete, desfăcătoare de sticle, creioane, borsete.
„Suntem foarte încântați că am reușit să încheiem multiple parteneriate cu agenți economici din diverse domenii conexe amenajării interioare pentru a putea asigura o gamă cât mai variată de premii. Astfel, continuăm să ne răsplătim clienții fideli pe tot parcursul lunii mai, susținându-le eforturile de înfrumusețare și îmbunătățire a funcționalității căminelor lor”, a declarat Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj.
Campania se va desfășura în perioada 1-29 mai în cele trei magazine pe care retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj le deține în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Promovarea campaniei se desfășoară în presa scrisă, online și radio.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară