New York Times scria zilele trecute ca un nou produs destinat barbatilor face furori printre acestia: este vorba despre tricoul Spanx, care purtate pe sub haine, au menirea de a imbunatati aspectul fizic al celui care il poarta. Vezi aici imagini cu acest produs.
Spanx este un brand american care vindea pana mai de curand elemente de vestimentatie destinate exclusiv femeilor, a caror utilitate este aceea de a masca formele mai evidente ale corpului. Seria Spanx pentru barbati a fost lansata in luna februarie, inregistrand un succes uimitor, chiar daca este varianta masculina a sutienelor cu push-up si a corsetelor pe care le poarta femeile pentru a arata mai bine, manipulate de o industrie a frumusetii.
In timp ce New York Times a scris despre succesul pe care il au produsele Spanx pentru barbati, intr-o maniera mai detasata, cu o nota de umor si aratand chiar unele beneficii pe care le poate aduce purtarea acestui tricou pe sub haine, Huffington Post, o alta publicatie celebra in SUA, a scris foarte critic despre acest “bum” din lumea modei masculine.
“Aceasta linie a fost vanduta cu succes ani de zile femeilor, convingandu-le sa poarte ceva incomod pentru a arata bine. Cu siguranata, barbatilor le sunt promovate aceste produse sub argumentul ca le vor reduce durerile de spate si ca le vor sustine si pune in evidenta muschii. Barbatii, asemeni femeilor se vor afunda in credinta ca se vor simti mult mai atractivi si ca vor avea o mai mare incredere in ei purtand aceste haine incomode. Anxietatea cu privire la caracteristici naturale ale barbatilor se va mari exponential. De exemplu "celebra" burtica pe care incep sa o faca barbatii, dupa o anumita varsta.
Sper ca baietii si barbatii sa aiba ochii larg deschisi si sa fie atenti, pentru ca ar putea sa cada intr-o capcana. Fiti atenti la o panta alunecoasa, pentru ca veti incepe sa va simtiti minunat in noul look, iar senzatia va fi urmata de o scadere a increderii de sine si de ingrijorarea ca ai putea arata… flescait. Apoi apare acea obsesie ca ai un corp care nu este tonifiat ca atunci cand porti Spanx. Apoi, din senin se strecoara in vocabularul vostru acel cuvant care incepe cu “G”, adica G de la "Gras", dupa care un set de anxietati se instaleaza in mintea voastra. Aveti grija! Aveti grija la felul in care actioneaza industria dietelor si a modei care castiga atat de mult de pe urma noastra, a celor care avem de pierdut”, scrie psihoterapeutul Jane Shure, pentru Huffington Post.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri