Oferta este cât se poate de variată, iar cele care se disting sunt celebrele ii românești cusute manual, dar și minunata ceramica decorată manual, magneții pictați, celebrele cosmetice Gerovital cunoscute în toată lumea, colecția impresionantă marca Dracula, precum și ouăle încondeiate cu măiestrie de artiști populari foarte talentați. Acestea sunt doar o mică parte din miile de produse dintre care pot alege clienții dornici să cunoască magazinele Art Souvenirs.
Reputație excelentă și etichetă în managementul afacerilor
Art Souvenirs a primit certificarea ”Firmă de încredere 2019”, acordat de Centrul de Cercetare a opiniilor clienților CBOK: „Acordat pentru reputație excelentă și etichetă în managementul afacerilor, precum și pentru atitudinea corectă în deservirea clienților și colaborarea cu ceilalți parteneri”, se arată în certificatul primit de NOA GLOBAL SRL, firma care deține magazinele Art Souvenirs, precum și site-ul kaddo.ro.
Simona Biziru, deținătoarea acestui magazine iubește obiectele de decor, mai ales când acestea trezesc amintiri frumoase sau spun povești, iar de la această pasiune a pornit si ideea "vânzării de amintiri" din România, mai ales ca motto-ul magazinelor sale este: "We don't sale objects. We sale memories".
Pune preț mai ales pe obiectele lucrate manual în stil tradițional, așa că se poate lăuda cu o colecție de sute de ii autentice.
Pe lângă toate acestea însă, cu o simplă plimbare prin magazinele sale poți spune că parcurgi pasaje întregi din istoria României, de la Decebal, la Regina Maria, datorită miniaturilor incredibil de bine realizate, rememorezi descoperiri arheologice ale unor civilizații care au trăit pe aceste pământuri în urmă cu 7.000 de ani, datorită ceramicii de Cucuteni și te poti destinde citind povești despre Dracula și răsfoind cărți liliput cu fotografii din București.
”Tot ce înseamnă Vlad Țepeș și mitul Dracula se află în topul căutărilor turiștilor, de la statuete cu miniaturi și până la tricouri cu imprimeuri haioase ori pixuri cu ochi bulbucați, de aceea nu putem priva oamenii de aceste bucurii amuzante. Se caută însă la fel de mult magneții, brelocurile, ștergarele de artizanat, suporturile pentru pahare sau semnele de carte, mai ales dacă sunt cu motive tradiționale sau cu clădiri reprezentative din România”, ne-a explicat Simona Biziru.
Ea spune că între lunile martie și noiembrie este plin de turiști în București și în fiecare zi trec pragul magazinelor zeci sau chiar sute de persoane, dar că lucrurile nu stau la fel de bine in perioada iernii, cand numărul de turiști care vizitează Capitala scade extrem de mult.
Au însă și cumpărători bucureșteni, care doresc să achiziționeze un cadou de calitate pentru prietenii din străinătate sau pur și simplu doresc să-și facă ei înșiși un cadou de suflet, precum o ie autentică sau o pictură originală.
A început cu un magazin, iar acum, dupa șase ani, are două "la stradă" si unul virtual si spune că sunt suficiente.
"Eu nu sunt un antreprenor dornic de expansiune, ci unul care își dorește un brand solid, care să inspire încredere și să ofere lucruri de calitate, așa că, cel puțin pentru moment, mă voi opri la aceste trei magazine. Știu din experiență că extinderea face businessul tot mai greu de controlat și prefer să creștem afacerea din ce avem în prezent.
Le oferim clienților atenție și lucruri de calitate, iar acestea ne-au ajutat să obținem, în acest an, primul titlu de firmă de încredere", a spus Simona Biziru.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri