În România s-a lansat o companie care promite una din cele mai avansate tehnologii, bazată pe inteligență artificială.
Condusă de japonezul Yuki Saaki, ACFC a fost creată special pentru domeniile creative și pentru a furniza soluții eficiente, rapide și creative.
Limitările umane specifice vor fi depășite de algoritmii pe bază de inteligență artificială aplicată care ușurează procesele de muncă și funcționează autonom.
Ambiția companiei ACFC este de a demonta mitul conform căruia creativitatea este o trăsătură exclusiv umană și de a demonstra beneficiile nelimitate ale tehnologiei și ale creativității bazate pe computere super performante și tehnologie deep learning.
ACFC propune clienților săi soluții sustenabile de digitalizare, bazate pe ultima generație de tehnologii AI.
“Umanitatea are atat de multe defecte. Robotii au zero defecte. Genialitatea nu se mai aplica doar oamenilor. Creativii nostri roboti lucreaza 24/7, accepta feedback si propun cele mai rapide si mai inovatoare solutii creative. De la industria muzicala la marketing, film sau design… creativitatea artificiala este raspunsul.
Trebuie sa acceptam ca acesta este viitorul creativitatii.”
Yuki Saaki, CEO ACFC.
Artificial Creativity. Future Company este o agentie de creativitate artificială, pe bază de deep learning, ce utilizează o puternică rețea neuronală pe mii de servere în cloud.
Serviciile oferite de ACFC includ dezvoltarea de campanii de comunicare, scenarii de film, albume de muzică și proiecte de design pentru orice companii din aceste domenii.
Știre în curs de actualizare.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri