Vizitatorilor li s-a pregatit si o noua promotie, la care vor avea sansa sa castige o multime de premii instant de la magazinele Etam, Celio, Esprit, Springfield, Cavaliere, SOS Medical Group, Orange, Totem, House of Art, Olsen, Debenhams si Body Shop sau chiar marele premiu, noul Golf 6. La promotie pot participa toti clientii care fac cumparaturi de minimum 50 de RON in oricare magazin din mall in perioada 1 decembrie - 5 ianuarie.
Vizitatorii din Plaza Romania se vor delecta cu muzica clasica si muzica traditionala romaneasca si concerte de colinde. Si aici a fost pregatita o tombola, iar pentru cumparaturi de minimum 50 de RON in perioada 1 decembrie - 4 ianuarie se pot castiga prin tragere la sorti o multime de premii instant de la Sephora, Vodafone, Fu-Fa, Etam, Celio, Blue Air, Esprit, Springfield, Bram's Beauty Concept, Crido Kids, Lotto, Cavaliere, SOS Medical Group, House of Art, Body Shop, Reebok, Northland, Dona M, Steak House, 1,2,3, Royal Caro si Jolidon sau chiar marele premiu, noua Skoda Octavia.
Sarbatorile aduc un plus de bucurie pentru toti copiii, iar Fundatia Anchor Grup le va oferi posibilitatea sa aiba parte de un Craciun de vis. Fondurile stranse in urma actiunilor derulate in Plaza Romania si Bucuresti Mall cu ocazia Sarbatorilor de Craciun vor fi folosite pentru a sprijini proiectul “Copii fara copilarie”, derulat de Fundatia Principesa Margareta. Mai mult, Fundatia Anchor Grup isi propune sa transforme aceasta actiune intr-o traditie si sa organizeze anual, de Craciun, astfel de activitati, implicandu-se financiar in mod direct in ajutorarea acestor copii.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural