Totodata autoarea reuseste printr-o lucrare bine documentata sa sublinieze importanta transmiterii unei imagini profesionale si personale corecte in mediul de afaceri si nu numai.
„O imagine profesionala impecabila este mult mai usor de obtinut decat pare. Cu informare corecta si intelegere a principiilor de baza, jumatate din drum este deja strabatut. Dar, inainte de toate, este absolut necesar a se intelege necesitatea acesteia si dorinta de a parcurge acest drum. Odata destinatia atinsa, schimbarile care vor urma in viata profesionala si, de ce nu, in cea personala, vor fi mai mult decat surprinzatoare”, a declarat Mihaela Berciu, autoarea cartii.
„Fiecare zi in sine este o provocare prin simplul fapt de a fi „o noua zi“. Alegerea corecta a vestimentatiei prescrie traiectoria personala şi profesionala a fiecaruia: traim intr-o lume in care hainele nu-si mai reduc rolul la simple invelitoare ale trupului, alegerea lor devenind o marca personala. Sunt prima carte de vizita”, a declarat Camelia sucu, Presedinte Class living si semnatara prefetei cartii.
Pe langa experienta dobandita in urma construirii si dezvoltarii de imagini personale bazate pe cunoasterea cat mai buna a fiecarui client cu care a colaborat, Mihaela Berciu aduce cu sine si cunostintele teoretice aprofundate in urma cursurilor urmate. Autoarea este absolventa a programului MBA din cadrul American International University din Londra si a cursurilor de consultanta de imagine ale London Image Institute. Mihaela Berciu este singurul consultant de imagine din Romania acreditat de prestigioasa organizatie Association of Image Consultants International (AICI). Pe langa numeroase articole publicate, Mihaela Berciu a fost coordonator de imagine pentru marcile Razvan Ciobanu, Irina Schrotter si al principalelor jurnale si emisiuni de stiri ale postului Antena1 TV.
„Vestimentatia si aspectul general al unei persoane pot cantari semnificativ in reusita unei negocieri sau in semnarea unui contract, iar acestea trebuie luate in calcul de orice manager nu numai in ceea ce-l priveste, ci mai ales in cazul angajatilor care ii reprezinta brand-ul. O aparitie prea casual poate da impresia ca nu iti doresti sa avansezi, ca nu iei in serios locul de munca, firma in care lucrezi sau in care ai vrea sa te angajezi”, a declarat editorul, Corina Pintilie, Manager Coreus Publishing.
Incepand cu data de 8 aprilie 2009 cartea “Tinuta pentru Succes” de Mihaela Berciu va fi distribuita national prin lantul de librarii DIVERTA si alti distribuitori de carte. Pentru mai multe informatii despre carte si despre Mihaela Berciu, vizitati www.mihaelaberciu.com.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară