Ce ne place sa vedem din vacanta celorlalti
Cand ne mutam de cealalta parte a ecranului utilizatorului de retele sociale, aflam ca 37% dintre romani sunt inspirati sa calatoreasca atunci cand vad fotografii din vacanta prietenilor in online. La cateva procente distanta, 31% se gandesc sa viziteze locurile pe care le vad in fotografiile postate iar pe 22% pur si simplu ii bucura sa aiba acces la acest tip de actualizari.
Exista si utilizatori care nu doresc sa vada in news feed actualizari din vacanta turistilor: 14% dintre romani se enerveaza cand vad prea multe selfie-uri, 11% nu apreciaza multitudinea de fotografii cu produse alimentare si 10% s-au saturat sa vada fotografii cu ceea ce prietenii din retele sociale descopera pe durata vacantei. Pe 3% dintre romani ii intristeaza aceste actualizari din concedii.
„Vorbim in prezent de retele sociale ca de o parte integranta a vietii si observam pe zi ce trece nevoia oamenilor de a face tot mai cunoscute impresiile personale chiar si atunci cand se afla in vacanta – posteaza mesaje, fotografii, materiale video si fac live streaming. Continutul pe care il urmarim s-a schimbat si el – fotografiile din calatorii nu mai sunt doar un simplu selfie cu o priveliste minunata in spate, sunt fotografii facute cu mai multa atentie la detalii, care sa ii motiveze pe ceilalti sa evadeze la randul lor din rutina. Totusi, astfel de postari ii pot deranja pe cei care ne urmaresc. Prin urmare, putem incerca sa acordam o mai mare atentie destinatiei de vacanta in care ne aflam la momentul respectiv si sa lasam loc ulterior impartasirii impresiilor post-vacanta in social media si chiar fata in fata cu prietenii”, spune Mircea Giurca, reprezentantul momondo in Romania.
Despre studiu
Acest studiu a fost initiat de momondo in 2017 in randul utilizatorilor din 23 de tari: Rusia, Austria, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Germania, Danemarca, Spania, Finlanda, Franta, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Elvetia, Suedia, Turcia, Marea Britanie. Sondajul a implicat 24.700 de persoane, inclusiv aproximativ 1.000 de respondenti din Romania, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, barbati si femei.
Foto main: By Dovile Ramoskaite /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri