„Incurajam pe cei care sunt curiosi sa descopere lumea si timpurile in care traiesc sa o faca prin calatorii pe cont propriu, independente, pentru ca noi credem in importanta experientelor traite dupa bunul plac si in faptul ca fiecare dintre noi stie cel mai bine ce ii starneste curiozitatea si ce il bucura. Mai mult, credem ca putem invata unii de la altii impartasind impresii iar, in prezent, Internetul ne ajuta sa ne conectam extrem de rapid, sa impartasim diversitate in informatii, sa facem mai usor alegeri si, implicit, planuri de calatorie, avand informatii aproape in timp real. Aceasta este una dintre principalele directii pe care site-urile de calatorie specializate o construiesc constant in intreaga lume. Prin urmare, faptul ca romanii cauta inspiratie in pregatirea propriei vacante accesand informatiile si ofertele de calatorie de pe site-urile specializate, este o directie fireasca si arata faptul ca vorbim de o piata de turism online care tine pasul cu timpurile sale. Asta ne bucura si ne determina sa ne implicam pentru a oferi utilizatorilor nostri o experienta accesibila, sigura, diversa si de calitate ori de cate ori au nevoie de cele mai bune recomandari si oferte pentru propria calatorie”, a spus Mircea Giurca, reprezentantul momondo in Romania.
Despre studiu
Acest studiu a fost initiat de momondo in 2017 in randul utilizatorilor din 23 de tari: Rusia, Austria, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Germania, Danemarca, Spania, Finlanda, Franta, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Elvetia, Suedia, Turcia, Marea Britanie. Sondajul a implicat 24.700 de persoane, inclusiv aproximativ 1.000 de respondenti din Romania, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, barbati si femei. Respondentii au putut selecta mai multe raspunsuri la intrebarea adresata in chestionar.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri