coolbazaar.ro si CharityGift.ro aduc accesorii si produse ecologice unicat pe www.charitygift.ro, iar 5% din vanzari sunt donate catre Centrul Independent de Studii in Economie si Drept (CISED). Prin proiectul CISED, inveti mai multe despre importanta economiei si a contributiilor tale la sistemul fiscal.
„Ne intereseaza sa sustinem asociatiile active, motiv pentru care dorim sa ajutam CISED, o asociatie infiintata pentru a contribui la o mai buna intelegere a modului de functionare a unei economii si societati libere, precum si la cunoasterea solutiilor compatibile cu libertatea, la problemele economice, sociale si ale mediului inconjurator”, motiveaza echipa coolbazaar.ro alegerea acestui beneficiar.
1. Ecoist
Ambalaje, cutii de suc, pliante de metrou, ziare, etichete, harti, reviste sau alte materiale reciclabile din texturi flexibile iau forma unor genti, pur si simplu adorabile. Creatorii declara ca posetele Ecoist sunt 100% eco-friendly, foarte durabile, functionale, foarte frumoase pentru orice ocazie si reprezinta o geniala idee de a salva Pamantul… chic. Poate ca nu este suficient pentru a ameliora efectele negative ale societatii de consum dar, mai mult decat atat, Ecoist planteaza câte un copac pentru fiecare geanta cumparata.
Sunt de fapt gemenii Anthony si Richard. Ei au lansat compania in septembrie 2002, insa radacinile acesteia se afla intr-o afacere de familie in domeniul sticlei ce dureza de 3 generatii. Cei doi frati combina experienta lor complementara in domeniul design-ului si al afacerilor – Anthony a studiat design-ul la St Martin, in timp ce Richard are o diploma in economie la Cambridge.
Joseph Joseph s-a dezvoltat astazi intr-o marca puternica, cu produse de design pentru bucatarie si servirea mesei. Creatiile Joseph Joseph sunt prezente in 25 de tari, Japonia reprezentand cea mai mare piata de export. Preluând din traditia familiei mestesugul, din modernitatea lumii materiale inovatoare si desene spectaculoase, au creat produse trainice, unele dintre ele cu garantie pe viata, exemplu clasic fiind Tocatorul Rings.
3. Art Company
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri