Care este rolul dvs. în această companie? Cum definiți acest job și care este împlinirea pe care o aduce în viața dvs.?
“La începutul acestui an, am preluat poziția de Country Manager pentru România, iar decizia Grupului Rocher de a-mi încredința dezvoltarea companiei, într-un moment atât de special pentru societate, a repezentat, în egală măsură, o onoare, dar și o provocare.
Obiectivele sunt centrate pe consolidarea și îmbunătățirea experienței multi-canal, atât în magazine, prin renovarea spațiilor existente, ospitalitatea fiind una dintre valorile noastre de neprețuit cât și în online, unde zona de UI/UX a devenit un element mai mult decât esențial în ascensiunea acestui canal de vânzare.
De asemenea, ne-am concentrat pe construirea și consolidarea echipei, deoarece aceasta a jucat și joacă un rol important în ceea ce este Sabon acum. Am realizat mult din ceea ce ne-am propus: să investim în resursele noastre, să creștem numărul de persoane aproape în fiecare departament, să ne mutăm într-un sediu nou și să inițiem fundația și pilonii pe care se sprijină cultura organizațională.
Între mine și Sabon, înainte de toate, există o chimie puternică, bine închegată, rezonăm la unison, iar această vibrație își face simțită prezența și în viața de zi cu zi. Când faci ceva cu pasiune, împlinirea și satisfacția vin natural, iar o zi normală la birou alături de colegi devine un moment special, parte din viața ta.”
Cum definiți brand-ul Sabon în peisajul unei palete largi de branduri pentru îngrijire pe care o regăsim azi pe piața din România? Prin ce se distinge Sabon?
„Într-adevăr, există o paletă întreagă de branduri și produse de îngrijire pe piața din România. Le este oferită o varietate de opțiuni tuturor clienților și pot spune că este îmbucurător faptul că fiecare dintre noi a început să înțeleagă necesitatea unei îngrijiri adecvate și, în același timp am devenit selectivi în ceea ce privește calitatea produselor. Vorbim detașat și natural despre ingredientele utilizate în produsele de îngrijire, ba mai mult studiem și eticheta înainte de a face o achiziție pentru a alege un produs cât mai natural sau potrivit nevoilor noastre.
Produsele Sabon sunt o încântare pentru simțuri atât la utilizare cât și acasă, unde aspectul artizanal al recipientelor îi conferă spațiului acea stare de confort, relaxare și autenticitate.”
Femeile din România au experiența Sabon de ani de zile. Multe dintre ele se regăsesc în această experiență și au rămas fidele brand-ului. De ce credeți că Sabon reușește să răspundă întotdeauna pozitiv atunci când e vorba de îngrijire la superlativ?
“Cu produsele Sabon transformi un moment banal într-o experiență unică, personală. Noi credem în momente rezervate pentru noi înșine, eliberați de presiunea timpului, un răgaz pentru a ne recăpăta energia și a ne repune în contact cu lucrurile care contează: armonie, liniște interioară, libertate.
Sabon este autentic, reinventându-se prin fiecare gamă de produse ăn ediție limitată, oferind experiențe surprinzătoare de fiecare dată. Doamnele își doresc să fie răsfățate în fiecare zi. iar Sabon reușește să îmbine îngrijirea corpului cu momente SPA acasă, în spațiul unde ești liber cu tine.
Femeile din România sunt foarte selective cu produsele pe care le utilizează, sunt foarte bine informate despre ingredientele și modul de folosire. La fel de mult contează și ambalajul dar și partea de consultanță oferită în vederea selectării produselor potrivite. De aceea, noi ne străduim să oferim, în magazinele noastre, produse și servicii de calitate excepțională.
Sabon se adresează, în principal, doamnelor și domnișoarelor atente la detalii, preocupate de calitate și regăsirea de sine, personalități puternice și independente, antreprenoare sau femei de carieră, care emană optimism, fericire și generozitate, pasionate de decorațiuni interioare, de aromele și piesele de decor din casa lor.”
Care sunt cele mai căutate produse din shop-ul Sabon?
“Când vorbim de îngrijirea corpului, Sabon s-a diferențiat întotdeauna prin ritualul personalizat în trei pași: curățarea pielii cu un ulei de duș hidratant și delicat, al doilea pas este acela de exfoliere, cu particule de sare de la Marea Moartă și patru uleiuri botanice, iar ultimul pas este hidratarea, pentru care putem alege dintr-o varietate de loțiuni și uleiuri de corp cu texturi bogate sau lejere, reparatoare sau de luminozitate.
Toate aceste produse prezente în ritualul de îngrijire adresat tuturor doamnelor și domnișoarelor vin în diverse arome printre care cele mai populare sunt: emblematicul Patchouli-Lavanda-Vanilia, misteriosul Mosc, încântare pentru piele cu parfum de Iasomie și, bineînțeles, grădina de trandafiri Green Rose și Rose Tea.
Să nu uităm și de domni, gama Gentleman a fost și este printre preferințele bărbaților rafinați, puternici, care apreciază și investesc în momente de relaxare profundă minte, trup și suflet, care sunt atenți și pun preț pe îngrijirea corpului.”
Ce anticipați în perioada următoare ( mai ales acum, când încă ne confruntăm cu pandemia?) Tot aici aș dori să îmi spuneți care au fost produsele care s-au cumpărat cel mai mult în această perioadă?
“Pentru Sabon, pandemia a fost o confirmare că planurile cu privire la transformarea tehnologică, împreună cu investițiile conexe în infrastructură, au fost una dintre cele mai bune decizii de business.
Uitându-ne la anul 2021, unde prima parte a anului ne-a adus doar câteva restricții, însă nu o stare de urgență națională, atunci putem estima sau cel puțin visa, la o stabilizare a rezultatelor și intrarea treptată în normalitate.
Din punct de vedere al comportamentului consumatorilor, aceștia vor aloca din ce în ce mai mult timp informării asupra produselor de îngrijire, ingredientelor, efectelor asupra pielii. Devin din ce în ce mai atenți la calitate, fiind dispuși să investească mai mult pentru un stil de viață sănătos. De asemenea, consumatorii își doresc un produs care să le ofere nu doar îngrijire, dar și răsfăț, arome îmbietoare, texturi fine.
Așadar, asistăm la o schimbare de mentalitate care promitea de ceva timp, însă acum a fost propulsată mai intens de contextul sanitar și nu poate decât să ne bucure.”
Ce înseamnă SABON ( etimologic), eventual aș dori să expunem o mică istorie în câteva fraze și poate îmi veți spune și în ce țări este apreciat foarte mult brand-ul Sabon?
“SABON este un cuvânt cu origini semitice, însemnând „săpun”. Au fost primele produse create după o veche rețetă australiană tradițională, veche de 70 de ani, pe care doi prieteni au descoperit-o în călătoriile lor. Cei doi prieteni din copilărie au devenit parteneri și au deschis un mic magazin de săpunuri, în anul 1997.
Pornind de la săpunurile proaspăt fabricate manual, marca s-a extins până la produse de îngrijire a corpului și pentru casă, oferind o gamă largă de texturi și arome încântătoare în 180 de locații din întreaga lume.”
Iubim produsele cosmetice care conțin ingrediente naturale. Saon este recunoscut pentru ingredientele sale - sarea marină, algele de la Marea Moartă, sarea marină... A păstrat Sabon rețeta originală de-a lungul anilor? Merge pe aceeași combinație de ingrediente naturale, recunoscute ca fiend extrem de benefice?
“Încă de la început, brandul s-a angajat să ofere clienților săi doar ingrediente naturale de înaltă calitate, cum ar fi sarea marină, nămolul terapeutic și algele de la Marea Moartă. De asemenea, a selectat cu grijă elemente botanice din zona Mării Mediterane și de mai departe, completând lista cu ingrediente naturale precum uleiul de măsline și uleiuri esențiale obținute din diverse plante și fructe.
Înglobate cu generozitate în produsele Sabon, aceste ingrediente oferă pielii o îngrijire delicată, o hrănește și o catifelează.
De ce ar trebui ca fiecare dintre noi, cele care iubim să fim frumoase și ne dorim să ne îngrijim natural, să avem în trusoul nostru de înfrumusețare produse Sabon?
“Sabon reprezintă un fel de promisiune pe care ne-o facem nouă, de a ne aloca timp pentru un ritual de frumusețe care să ne revigoreze fizic, dar și spiritual. Ingredientele naturale, aromele îmbietoare în care ne regăsim, ambalajele cu volume și caracteristici adaptate diverselor necesități, de la cele destinate consumului în propria locuință, până la cele potrivite călătoriilor, fac din produsele Sabon un mic răsfăț indispensabil.”
Cu siguranță există noutăți ale brand-ului. Le puteți enumera pe cele mai interesante?
“Sabon s-a evidențiat de-a lungul timpului cu diverse colecții în ediție limitată, noi arome de poveste, alături de celelalte permanente. În luna septembrie, evadăm într-o livadă plină de fructe coapte și celebrăm o aromă deja vestită în colecția noastră - Citrus Blossom, prin extinderea acesteia cu produse noi, potrivite pentru a-ți revigora simțurile și pentru a te reconecta cu cele mai prețioase amintiri de vară.
De asemenea, tot în luna septembrie am lansat un produs nou în categoria haircare, un lapte de păr pentru noapte, infuzat cu ulei organic de jojoba, care îți hrănește firul de păr cu substanțe nutritive esențiale în timp ce dormim. Să nu uităm că se apropie sărbătoarea cea mai așteptată a anului- Crăciunul! Această sărbătoare înseamnă generozitate, bunătate, iubire, înseamnă mirosul și aromele copilăriei, dar și faptul că o vom sărbători așa cum se cuvine, cu arome de colecție, momente de încântare și surprize magice.”
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri