Mihai Gadea, jurnalistul TV cu cea mai apreciata imagine profesionala
Recent, au fost facute publice rezultatele unui sondaj de opinie initiat de Mihaela Berciu, consultant de imagine. Acest prim demers de evaluare online a imaginii profesionale masculine a avut ca subiect evaluarea gradului de apreciere de care se bucura cativa dintre cei mai cunoscuti jurnalisti TV din Romania. Astfel, 31% dintre romanii respondenti au considerat ca dl. Mihai Gadea este jurnalistul de televiziune a carui imagine profesionala si personala este impecabila.
„Orice structura culturala, inclusiv cea a imaginii noastre personale si profesionale, se bazeaza pe repere. si ce repere mai vizibile si mai prezente am fi putut alege pentru sondajul nostru decat jurnalistii de televiziune? Am considerat ca acestia pot fi reale modele de referinta ale unui target masculin autohton in cautarea unei identitati – si, implicit, a unei tinute – profesionale perfecte.
Aceasta a fost ideea initierii sondajului, axat pentru inceput pe domeniul imaginii masculine: sa aflam cum sunt evaluate aceste repere de catre publicul larg. si, in functie de acest lucru, sa vedem care ar fi directia optima de continuare a activitatii de consultanta pe care o promovam – inclusiv prin cartile de specialitate lansate, tinuta pentru Succes si Succesul Detaliilor”, a declarat Mihaela Berciu.
Chestionarul online si-a propus sa evalueze mai multe elemente definitorii ale imaginii si tinutei profesionale de succes pe care le afiseaza cativa cunoscuti jurnalisti TV. A rezultat in urma voturilor ca dl. Mihai Gadea a intrunit majoritatea criteriilor in privinta celei mai corecte si adecvate tinute profesionale. Bretelele domnului Marius Tuca au fost percepute ca fiind accesoriul care si-a indeplinit cel mai bine rolul de a crea o marca personala. Dl. Catalin Stefanescu este considerat ca fiind cel mai elegant jurnalist in ceea ce priveste dialogul cu invitatii din platou. Timbrul cel mai expresiv al vocii, in perceptia respondentilor acestui sondaj, il detine dl. Emil Hurezeanu, pe cand cea mai expresiva gestica ii apartine dlui Mircea Dinescu.
„Atat atitudinea noastra proprie cat si reactia interlocutorilor sau privitorilor nostri sunt influentate de tinuta, manierele si comportamentul pe care le adoptam, adica de imaginea pe care o afisam in aceasta lume guvernata deseori doar de semiotica vizualului si comunicarii nonverbale. Mai mult, aceste elemente de imagine determina in mod direct nivelul de respect al celorlalti. in special in mediul business, prin felul in care ne prezentam in fata colegilor, a partenerilor de afaceri – si chiar si a concurentei – transmitem mesaje care, desi subliminale, sunt fara echivoc. Mesaje despre noi ca profesionisti, dar, mai important decat atat, despre compania pentru care lucram si despre nivelul de competenta, experienta, respect si profesionalism cu care vrem sa fim intampinati”, afirma Mihaela Berciu.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri