Conform rezultatelor celui mai recent Studiu de Audienţă Radio*, Morning ZU, realizat de Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma Ștefan și Vlad Drăgulin, este cel mai ascultat matinal de radio la nivelul publicului comercial, atât în București, cât și în Urban și Național.
Astfel, în București, Morning ZU este lider absolut de audiență cu 81.500 ascultători unici, cu o creștere de +11% față de vara 2022 și +19% față de valul anterior din 2023. 14.9% din total sferturi de oră ascultate pe București (18-49 ani) îi revin matinalului Morning ZU, cu +6% mai mult raportat la vara 2022.
În urban, Morning ZU este lider cu 471.200 ascultători unici. La nivelul publicului comercial din urban, matinalul de la ZU este lider cu o cotă de piață de 16.6%. Și la nivel național, public comercial, Morning ZU este lider cu 777.000 ascultători unici și o cotă de piață de 16.5%.
Din 11 septembrie, revine #MorningZU - singurul matinal din România cu peste 1 milion de ascultători zilnic. Un alt mod de a spune „Te iubesc”: 1.025.700 de români se trezesc cu Buzdu și Morar în fiecare zi, de la 7.00 la 10.00.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri