Trei etaje din Magazinul București, un spațiu emblematic în centrul istoric, au fost amenajate integral, special pentru publicul acestui eveniment. „Press Play for Beauty” a însemnat o zi întreagă de experiențe cu produse de înfrumusețare, ateliere interactive cu experți în dermatologie, cosmetică și hair styling, meet & greet cu influencerii de lisfestyle, oportunități de testare exclusive și ocazii de a câștiga produse în cadrul unor concursuri ad-hoc.
1000 de participanți din București, dar și din țară au animat Magazinul București și au primit produse în valoare de aproximativ 1000 lei fiecare.
Fiecare etaj a fost amenajat diferit, pentru a reflecta un stil de frumusețe, pe care fiecare participant îl putea descoperi și experimenta individual: „delicate”, “dreamy” sau “dazzling”. Peste 25 de parteneri dm au pregătit stand-uri interactive și cu produse gata de testare.
Spațiile dedicate frumuseții au inclus un cream-bar, în care îți puteai confecționa propria cremă DIY, demonstrații de machiaj spectaculoase, photo cornere, unde îți puteai personaliza imaginea sub formă de copertă de revistă, sau zone de testare a sănătății firului de păr, cu ajutorul tehnologiei.
Ecrane interactive, atmosferă de festival, zone dedicate creării de conținut pentru social media și peste 30 de influenceri de beauty & lifestyle au fost acolo pentru a se întâlni cu membrii comunităților lor virtuale. Artista Bibi, Carmen Brumă, Sânziana Negru, tiktokerul Lorena Vișan, haistylistul Sorin Stratulat, și mulți alții au venit pe rând să participe la toate provocările dm drogerie markt.
Pentru cei care nu au ajuns la evenimentul din centrul capitalei, dm a transmis, prin aplicația mobilă „dm-ul meu” trei ediții speciale dmLive, direct din Magazinul București, care au fost urmărite de 7200 de utilizatori din întreaga țară.
Participarea la „Press Play for Beauty” a fost exclusiv pe bază de bilet, în valoare de 100 lei/persoană. Fiecare participant a primit, în cadrul evenimentului, un goodie bag cu peste 30 produse vedetă de la mărcile partenere și brand-uri proprii dm drogerie markt.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri