"Este frumos ca, de fiecare data cand pleci intr-un turneu, nu ai de fapt nicio idee despre cum o sa fie. Shanghai-ul a fost o surpriza placuta, si mai ales expozitia in sine, care este imensa si foarte interesanta. Noi am profitat de putinul timp liber pe care l-am avut si ne-am plimbat cat am putut de mult. Ne-am simtit foarte bine impreuna, ca de obicei!".
Andreea, Alexandra, Patricia si Cristina au incitat atmosfera la pavilionul in forma der mar al Romaniei. Amadeus a avut parte de un public foarte receptiv, desi au fost avertizate ca publicul chinez nu reactioneaza foarte prompt. Fetele au fost placut surprinse sa observe ca le aplaudau in timp ce cantau, reactionand in fiecare moment. Wilhelm Tell a fost cea mai iubita piesa, dintre cele interpretate pentru publicul chinez. Desi s-au adaptat greu la schimbarea orei si la meniul exclusiv chinezesc, fetele de la Amadeus au invatat foarte repede sa spuna „zai jian, Shanghai!” (la revedere, Shanghai!).
World Expo 2010 este o expozitie cu participare mondiala ce se desfasoara in perioada 1 mai -31 octombrie, la Shanghai, si beneficieaza de un buget de peste 3 miliarde de euro, depasind astfel la nivel de costuri si Jocurile Olimpice din Beijing.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri