„Companiile sunt parteneri vitali ai programelor de sprijinire a copiilor aflati in situatii dificile, pentru care scoala ramane, inca, o sansa la viitor. Responsabilitatea sociala a companiilor este esentiala, mai ales intr-un an atat de dificil din punct de vedere economic. Festivalul Brazilor de Craciun sustine an de an proiectele Salvati Copiii si speram ca si aceasta editie sa atraga sponsori importanti. In decursul celor noua ani de cand organizam Festivalul Brazilor de Craciun, peste 10.400 de copii au beneficiat de integrare in sistemul educativ si de suport educational, social si juridic pentru a nu abandona scoala”, continua Gabriela Alexandrescu.
Licitatia bradutilor creati special pentru cea de-a noua editie a Festivalului Brazilor de Craciun (2009), a adunat suma de 268.000 de euro, care a contribuit la sprijinirea a peste 3.000 de copii din cele 18 centre educationale Salvati Copiii Romania.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate