Avon Romania marcheaza Ziua internationala pentru eliminarea violentei impotriva femeilor, 25 noiembrie, prin lansarea site-lui www.campaniarespectului.ro, la doi ani de la demararea campaniei impotriva violentei domestice din Romania.
La fiecare 30 de secunde o femeie din Romania este victima a violentei domestice*. Cifrele oficiale sunt insa mult mai mici. In perioada 2004–2009, s-au inregistrat aproximativ 60.000 de cazuri de violenta in familie, din care aproape 800 au dus la decesul victimei, asa cum arata un raport al Agentiei Nationale pentru Protectia Familiei. Dintre acestea, doar 30% depun plangere la politie, restul de 70% suportand in tacere abuzurile.
Site-ul www.campaniarespectului.ro isi propune sa informeze publicul cu privire la diferitele forme de violenta domestica si la masurile de siguranta pe care trebuie sa si le ia o victima a acestei forme de violenta.
“Credem in infinitatea de posibilitati pe care o femeie le are atunci cand alege sa nu suporte violenta. Credem in puterea ei de a depasi orice problema. Si, de asemenea, credem ca mentalitatile se pot schimba. Pentru a simboliza toate acestea, am lansat Inelul Respectului, un nou produs dedicat strangerii de fonduri in cadrul Campaniei Respectului”, a declarat Razvan Diratian, director general al Avon Cosmetics Romania.
Profitul obtinut din vanzarea inelului, precum si din vanzarea celorlalte doua produse de campanie - Bratara si Colierul Respectului, va fi directionat catre proiectele Campaniei Respectului implementate in Romania. Campania Respectului a fost lansata de Avon Romania in decembrie 2008.
*conform unui studiu CURS, care arata ca, in 2008, 9,6% din populatia Romaniei a suferit din aceasta cauza, 64%dintre acestia fiind femei.
Foto fr si main: Sile Ionut
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural