7. Deficientele sale de adaptare, tulburarile de conduita sau de alta natura e necesar sa fie identificate in fazele incipiente(factorii implicati in educarea si formarea copilului se vor afla in relatii de stransa colaborare impreuna cu specialistii). Rezolvarea situatiilor critice se va realiza cu delicatete, competenta pentru a nu oferi o alta sursa de stres.
8. Minorul va fi responsabilizat sa trateze cu seriozitate propria evolutie, degrevandu-l de problemele adultilor si motivandu-l puternic pozitiv, atunci cand indeplineste cerintele psiho-pedagogice specifice varstei.
9. Minorul va fi incurajat sa-si petreaca timpul cu cei de-o varsta, sa devina independent si sa aiba o relatie sanatoasa cu ambii parinti, lasandu-i-se cat mai mult posibilitatea de a decide.
Un articol de psiholog Luminita Badita
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural