7. Deficientele sale de adaptare, tulburarile de conduita sau de alta natura e necesar sa fie identificate in fazele incipiente(factorii implicati in educarea si formarea copilului se vor afla in relatii de stransa colaborare impreuna cu specialistii). Rezolvarea situatiilor critice se va realiza cu delicatete, competenta pentru a nu oferi o alta sursa de stres.
8. Minorul va fi responsabilizat sa trateze cu seriozitate propria evolutie, degrevandu-l de problemele adultilor si motivandu-l puternic pozitiv, atunci cand indeplineste cerintele psiho-pedagogice specifice varstei.
9. Minorul va fi incurajat sa-si petreaca timpul cu cei de-o varsta, sa devina independent si sa aiba o relatie sanatoasa cu ambii parinti, lasandu-i-se cat mai mult posibilitatea de a decide.
Un articol de psiholog Luminita Badita
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri