Desi media europeana este de 68%, 80% dintre romani prefera sa iasa in oras pentru a bea un pahar impreuna cu partenerul lor actual si numai 45% dintre ei sunt dispusi sa o faca cu un potential nou partener. De asemenea, barbatii romani sunt printre cei mai curtenitori bautori din Europa, 92% dintre ei considerand ca e de datoria lor sa plateasca si consumatia partenerelor.
8 din 10 barbati din Europa (81%) cred ca ar trebui sa achite consumatia partenerei intr-o seara petrecuta in oras. Totusi, acestia ar putea sa faca niste economii, deoarece femeile nu se asteapta neaparat sa li se faca cinste – 43% dintre femeile europene se asteapta sa achite consumatia in mod egal, iar 7% dintre ele s-ar astepta sa plateasca toata consumatia.
Rusii sunt insa cel mai putin predispusi la romantism cand vine vorba de consumul de bauturi in compania partenerului de viata actual; doar jumatate dintre acestia ar fi dispusi sa plateasca si consumatia prietenei sau a sotiei, in timp ce cealalta jumatate considera normal sa imparta in mod egal nota de plata.
Campioane, insa, la „tratament egal” in ceea ce priveste plata consumatiei sunt suedezele, care in proportie de 78%, se asteapta sa imparta nota (raportat la media europeana de 25%). Procentul creste si mai mult, cand este vorba de un partener potential nou, suedezele ramanand in continuare in top (86%).
Romancele, pe de alta parte, nu par a fi constante in asteptarile lor: daca la prima intalnire, 58% dintre ele se asteapta sa plateasca in mod egal nota de plata, cand vine vorba de parteneri stabili, doar 35% dintre romance mai par a fi dispuse sa imparta costurile cu partenerul lor.
Daca romanii par mai degraba fideli, preferandu-si actualele prietene si sotii pentru a iesi sa bea un pahar, italienii sunt europenii cei mai dispusi sa faca acest lucru cu un potential nou partener (59% dintre acestia raportat la o medie europeana de 32%).
Locul cel mai potrivit pentru a savura o bere la prima intalnire este Suedia, unde procentul femeilor care considera potrivit acest lucru este cu 10% mai mare decat cel al barbatilor.
Studiul facut de compania „Added Value” la initiativa SABMiller a fost realizat prin intervievarea online a peste 7.500 de persoane din 15 tari europene, din fiecare tara raspunzand peste 500 de persoane in legatura cu preferintele de consum pentru bauturile alcoolice.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri