Ca si barbatii, din vremuri stravechi, femeile s-au tot "caznit" sa gaseasca noi si noi modalitati, strategii, artificii prin care sa-si creasca sansele de a iesi victorioase in acest “asediu” numit: cucerirea barbatilor. Creatorii de moda, make-up artistii, beauty adviser-ii au sarit in ajutor…. Insa ce se intampla? In ce consta diferenta si de unde acest sentiment al femeii ca “tot” mai are de un pas de facut: de a trece de la cucerirea unui barbat la casatoria ei cu acesta. Mostenire sau liber arbitru? Mai constituie casatoria un scop in sine al femeii mileniului III?
Raspunsurile pot fi variate, se poate totusi remarca faptul ca femeia isi doreste sa si pastreze ceea ce a cucerit pentru o perioada mai mult sau mai putin indelungata, in functie de interesele ei de atunci si acolo, de aici si acum. Prin acest aspect putem considera ca femeile se pot “diferentia” de barbati; in cazul acestora din urma, varianta pastrare fiind considerata optionala si departe de a fi o varianta absolut obligatorie uneori? Educatie sau nevoie de stabilitate? Indiferent de motivatia avuta, conteaza demersul intreprins…procesualitatea cuceririi efective a celui ales. Insa ce facem? Care este strategia de atac?
Putem miza pe atuurile cu care natura ne-a inzestrat: frumusete, originalitate, creativitate, inteligenta… Unele dintre noi recurgem la retusari, imbunatatiri, devenim proriile noastre creatoare de imagine… Altele suntem “atente” la ce tip de barbat ne dorim si ne “adaptam” pe principiul “Fa-te frate cu dracul, pana treci puntea”, cu riscul ca, pe parcurs, sa ne “pierdem” identitatea de sine. Ce ar insemna asta? Ceva de genul compromisul compromisurilor…Va suna cunoscut?
Metode de a cuceri un bărbat se pare ca sunt foarte multe şi, oricum, acestea depind de inventivitatea şi istetimea feminina. De preferat ar fi ca strategiile abordate sa fie alese, concepute in functie de scopul propus, de intentia avuta. Daca il dorim doar pentru ca vrem sa ne demonstram ca (mai) suntem atragatoare, ne putem folosi de “imagine”, o imagine vie, colorata, impregnata de o senzualitate aparte, proprie noua, avand la baza legile atractiei fizice. Si ne folosim, in acest demers, de faptul ca, potrivit studiilor, barbatul ar fi prin excelenta vizuali in relatie cu femeile si pentru a-i atrage atentia este “obligatoriu” sa-i atragi privirea si, odata atrasa privirea, ii poti capta si atentia.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri