Reteta succesului acestei expozitii de nunta se bazeaza pe cateva ingrediente speciale: LICITATIE DE NUNTA - o mare licitatie cu obiecte ale vedetelor de la nuntile proprii, HORA NOROCULUI - o hora imensa ce va intra in Cartea Recordurilor si va aduce noroc in viata celor casatoriti in 2010, ZONA GASTRO - locul unde se va alege localul de nunta ideal fiecarui cuplu, se vor degusta vinuri si meniuri, se vor viziona torturi si fantani de ciocolata, ZONA BEAUTY - paradisul mireselor care doresc sa se ocupe de aspectul lor in ziua cea mai speciala a vietii.
Pentru ca gustul acestui eveniment sa fie cat mai dulce, Ghidul Miresei va "condimenta" expozitia prin promovarea puternica prin toate mijloacele de comunicare. Desi prezenti pe piata romaneasca cu revista Ghidul Miresei si cu site-ul www.ghidulmiresei.ro (ceea ce implicit asigura buna promovare a evenimentului), ne-am simtit datori fata de expozantii nostri sa incheiem parteneriate media puternice, cu nume mari in TV, Media scrisa si online, Radio, Outdoor. Printre aceste nume putem enumera: Internet Corp, fpeople.ro, informedia.ro, spuneda.ro, grup Anchor, nuntidebasm.ro, Cancan, Kanal D, Euforia TV, Natura spa, BFW.
Detalii despre tot si toate gasiti pe www.TargulGhidulMiresei.ro
Va multumim si va asteptam!
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri