Studiile mentionate au aratat ca fetele sunt implicate mai des in certuri legate de jucarii, in proportie de 11% fata de 3% dintre baieti. In schimb, baietii se plictisesc mult mai repede de o jucarie, pentru ca isi pierd interesul mai usor decat fetele, 13% dintre baieti fata de 5% dintre fete.
Jucariile functioneaza ca un magnet pentru copii in primul rand datorita culorii, aceasta fiind un stimul evident si provocand entuziasm. Marimea si forma sunt, de asemenea, imbolduri care atrag atentia copiilor deoarece, imediat ce acestia observa un obiect, isi imagineaza toate lucrurile pe care le-ar putea face cu acesta. Conform unor studii realizate in tarile din Europa, 53% dintre baieti prefera jucariile cu mai multe functii, in timp ce fetele aleg jucariile dupa aspect si in functie de senzatia la atingere.
„Jucarie poate fi orice obiect care il mobilizeaza pe copil la o activitate vioaie, antrenanta, care ii dezvolta gandirea, imaginatia creatoare, il ajuta sa isi exerseze abilitatile si priceperile dobandite, memoria, spiritul de observatie. Chiar si o cutie de carton, un betisor, un pumn de lut, o bucata de hartie, o carpa devin jucarii in mainile copilului. Joaca este, pana la urma, insasi esenta copilariei”, afirma Irina Petrea.
Nestle Nesquik organizeaza in perioada 1 martie - 25 aprilie 2010, promotia Quicky iti da jucarii in valoare de 1000 euro pe zi. Mai multe detalii despre promotie pe https://www.nestlenesquik.ro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri