(P) A New Trend: Luxul... accesibil
In copilarie, cand invadam trusa de cosmetice a mamei, ne-am dorit sa imitam fiecare gest al ei, invocand faptul ca vrem sa fim la fel de frumoase cand ne facem mari. Atunci ni s-a spus ca trebuie sa asteptam pana la 30 de ani pentru a folosi o anumita crema. Cand a sosit acea clipa, ne-am trezit neajutorate in fata raftului de creme anti-rid sau am amanat, fiindca nu ne-am putut decide daca sa cumparam una hidratanta, una anti-rid, alta regeneratoare sau una cu SPF. Sau, daca timpul a fost ingaduitor cu pielea, am fost tentate sa optam pentru un produs la intamplare, care sa nu ne goleasca portmoneul!
Da, luxul este accesibil!
Oricat de imposibila ar fi asocierea celor doi termeni considerati a fi antonimici, ea exista si este argumentata puternic prin existenta produselor care, nu doar arata ca niste produse luxoase, ci intalnesc cu brio toate asteptarile pe care le ai de la un produs scump. Asa s-ar putea defini gama de produse Anew de la Avon. Probabil ca ai acasa nu unul, ci trei-patru produse pe care le folosesti pentru ingrijirea unei singure zone, sa zicem... ochii. Si ti-ai dori ceva... smart!
Tratamentul concentrat antirid pentru ochi Anew Ultimate (66,99 lei) indeplineste aceasta conditie; crema intens regeneratoare recontureaza si restabileste fermitatea zonei din jurul ochilor, iar elixirul concentrat poate reduce pungile de sub ochi si punctele de grasime. Cu alte cuvinte, in afara de beneficiile directe, cistigi timp, spatiu si... bani! Pe care ii poti folosi pentru a-ti satisface pofta de lux. Lux accesibil!
- ALTE ARTICOLE DESPRE:
- affordable luxury
- anew
- avon
- lux accesibil
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural