Pusa in fata unei recesiuni fara precedent, moda incearca sa supravietuiasca apeland la solutiile sigure. Majoritatea designerilor au preferat sa dezvolte o parte din temele majore ale sezonului de primavara-vara, intr-o noua cheie creativa.
Bijuteriile: Raportat la sezoanele trecute, pe podiumurile de moda bijuteriile au lipsit aproape cu desavarsire, iar cei putini care au facut exceptie de la regula au preferat colierele XXL, la baza gatului (Donna Karan, Lanvin sau Louis Vuitton).
Manusile apar din nou in ecuatia sezonului, in special cele ¾ la Lanvin, Hermes sau Derek Lam - unde sunt purtate pe sub mitene. Mitene (manusi fara degete) mai apar si in colectiile Iceberg (din latex), John Richmond (din piele si inchise cu fermoar) sau Karl Lagerfeld (din piele stretch sau tricotate).Incaltamintea: Ca si in primavara, exista un adevarat amestec stilistic de forme si materiale, dar in care de data aceasta se pot distinge clar cateva piese cheie: ghetele pana la glezna, cizmele peste genunchi si sandalele realizate din fasii de piele. Incaltamintea respecta tonul impus de vestimentatie: sobru, cu mici accente creative, in tonuri de negru si gri si putine explozii de culoare. Cu titlu de noutate a sezonului putem descoperi in colectii influente din incaltamintea militara sau cea a motociclistilor (Proenza Schouler sau Chloe). O mai mare varietate exista in cazul materialelor si aplicatiilor decorative folosite: blana, tinte, cristale negre, tricot si multa piele intoarsa.
Gentile: Chiar mai prezente decat in trecut, clutch-urile devin piesa de rezistenta a sezonului. Intr-o varietate de culori si materiale, majoritatea cu aspect pretios si pretentios, ele sunt usor de asortat atat unei tinute casual, cat si unei rochii de cocktail sau bal.
Centurile: Centurile decorative devin mult mai subtiri si practice. Marcarea taliei, dar si a umerilor in acelasi timp, genereaza o interesanta tensiune. Umerii pronuntati indica putere, in timp ce o talie bine marcata, fragilitate si feminitate.
Materiale: Blana, folosita extrem de creativ pentru a crea volumele specifice sezonului, a fost folosita atat pentru mantouri fastuoase cat si pentru accesorii. Rokstar, una din temele principale ale sezonului, se bazeaza pe piele: pantaloni ultra slim, jachete de motociclist sau chiar salopete (la Hermes).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri