Pentru a afla raspunsurile, Grupul L’Oréal a realizat sondajul ”Barometrul frumusetii”, la care au participat 4000 de femei din cinci tari (Franta, Germania, Italia, Spania, SUA).
- 90% dintre femei spun ca nu si-au schimbat obiceiurile de cand a inceput criza
- 46% dintre femei si-ar schimba coafura, o treime dintre ele si-au schimbat culoarea parului
- Femeile prefera tonurile naturale de machiaj
- Mascara si fondul de ten sunt “armele” preferate de femei pentru a infrunta lumea
Produsele de machiaj sunt foarte importante pentru femei, chiar si in timp de criza. Potrivit sondajului realizat de L’Oréal, machiajul le ajuta pe femei sa se puna in valoare (86%) si sa aiba mai multa incredere in ele (82%).
90% dintre femei spun ca nu si-au schimbat obiceiurile de machiaj ca urmare a crizei economice. Printre femeile care au notat ca folosesc mai putine produse de machiaj se remarca doar italiencele, cu un procent de 21%.
In ce priveste schimbarile de comportament, femeile din Italia si Spania si-au schimbat cel mai mult obiceiurile: aproape 1/3 dintre acestea spun ca aleg culori mai luminoase, pentru a fi mai atragatoare la serviciu. Cu exceptia femeilor din Germania, consumatoarele din toate celelate tari au indicat ca au inceput sa preferile culorile naturale, o alegere care pare a fi legata si de tendintele actuale „nude” sau „naturelle”, nu doar de criza.
O treime dintre femeile participante la studiu si-ar schimba coafura pentru a se inveseli, indiferent de tara din care provin. O treime dintre acestea si-au schimbat culoarea parului. Femeile din Franta sunt cele mai dornice sa mearga la un salon pentru a se elibera de constrangerile zilnice.
In privinta varstei, femeile sub 50 de ani doresc sa recurga la o schimbare de stil (o culoare noua, o alta coafura) pentru a se inveseli, in timp ce femeile peste 50 de ani prefera sa isi scurteze parul pentru a economisi bani.
Aproape 5 femei din 10 au ales machiajul pentru a avea o stare mai optimista, cu exceptia femeilor din Germania (80% nu au facut nimic in acest sens). Pentru a fi mai relaxate, tinerele (sub 35 de ani) prefera sa isi faca manichiura, in timp ce femeile peste 50 de ani sunt mai preocupate de tratamentele de fata sau de achizitionarea unui ruj.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară