* Sondajul a fost realizat de Grupul L’Oréal in 5 tari: Franta, Germania, Italia, Spania si SUA. 4000 de femei, cu varste intre 15 – 65 de ani, consumatoare de produse de machiaj, au raspuns, in luna mai, la intrebarile sondajului.
Criza influenteaza frumusetea?
* Sondajul a fost realizat de Grupul L’Oréal in 5 tari: Franta, Germania, Italia, Spania si SUA. 4000 de femei, cu varste intre 15 – 65 de ani, consumatoare de produse de machiaj, au raspuns, in luna mai, la intrebarile sondajului.
- ALTE ARTICOLE DESPRE:
- criza
- frumusete
- machiaj
- produse de ingrijire
- recesiune
Vizionare placuta
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri