Atât femeile cât și bărbații au devenit adepții inovațiilor din domeniul esteticii, astfel că, progresele din nișa cosmeticelor și a procedurilor de înfrumusețare sunt din ce în ce mai evidente.
Fillere dermice, un pilon al progresului în medicina estetică
În 2019, segmentul produselor antirid a generat cele mai mari venituri de pe piața cosmeticelor destinate antiîmbătrânirii. Cele mai apreciate produse au fost tratamentele pe bază de Botox, care redau pielii un aspect întinerit. Consumatorii au manifestat o preferință către fillerele dermice, despre care specialiștii spun că se află într-o continuă creștere în ceea ce privește vânzările. Fillerele dermice sunt o dovadă reală a progresului în medicina estetică, acestea fiind tot mai populare și mai accesibile. Printre avantajele lor se numără și faptul că au numeroase utilizări, sunt minim invazive și, poate cel mai important aspect, prezintă un risc minim (deseori, este vorba doar despre infecții ușoare care pot să apară, de altfel, în urma oricărui tratament injectabil).
Folosirea ceramidelor ca active cosmetice sub formă de mix cu alcooli grași
Ceramidele sunt esențiale pentru sănătatea pielii, acestea reprezentând 50% din stratul lipidic al acesteia. Rolul lor este de a păstra nivelul de hidratare al țesutului cutanat și de a contribui la repararea barierei sale naturale de protecție. Experimentează beneficiile acestora folosind o cremă de față hidratantă cu trei ceramide esențiale și acid hialuronic.
Un progres remarcabil în nișa anti-ageing este reprezentat de folosirea ceramidelor ca active cosmetice sunt formă de mix cu alcooli grași de origine vegetală și nu în formă pură. Astfel, produsele sunt mai ușor de dozat în formule și de utilizat, în special, în loturi de producție reduse. Cetyl alcool și isocetyl alcool sunt acizii grași frecvent utilizați în combinație cu Ceramide III, deoarece, sunt „prietenoși” cu pielea, nu o usucă, nu o irită și au acțiune emolientă.
Mișcarea pro-ageing, o nouă perspectivă asupra îmbătrânirii în În ciuda progreselor din nișa anti-ageing, conceptul de pro-ageing este tot mai frecvent utilizat de către producătorii de cosmetice antiîmbătrânire. Acesta desemnează, de fapt, o nouă viziune asupra procesului, de altfel, firesc al îmbătrânirii și încurajează o atitudine pozitivă asupra schimbărilor fizice apărute odată cu înaintarea în vârstă.
Îmbătrânirea este privită acum ca pe o altă modalitate de libertate de care se pot bucura femeile prin eliminarea frumuseții standardizate, idealizate. Practic, pro- ageing redefinește perfecțiunea și pune accentul pe faptul că nu ar trebui să ne ascundem vârsta reală doar pentru a răspunde presiunilor sociale.
Nișa anti-ageing a înregistrat o evoluție spectaculoasă în ultimii ani, iar progresele sale sunt nu încetează să uimească.
Foto fr si main: De la Yuganov Konstantin /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri