Comunicat de presă
După numai un an de la lansarea Sistemului Nutricentials® Bioadaptive Skin Care™, Nu Skin a adăugat trei produse noi la colecţie - o cremă iluminatoare pentru ochi, o cremă zilnică de protecţie solară cu minerale și o mască facială cu utilizare în timpul somnului. Produsele adăugate consolidează propunerea mărcii de a se adresa provocărilor moderne privind îngrijirea pielii cu formule unice, fundamentate pe știinţă, pe bază de plante. Poluarea, expunerea excesivă la soare, timpul în exces petrecut în faţa ecranelor și stilul de viaţă agitat, toate au un impact negativ asupra pielii. Acestea pot avea ca rezultat semne vizibile timpurii ale îmbătrânirii pielii, un aspect fad, pori blocaţi și multe alte îngrijorări privind pielea. Pentru Nu Skin, provocarea nu a fost numai de a crea o linie care să ajute la depășirea acestor probleme, ci și de a se asigura că se diferenţiază de concurenţă.
Pentru Nutricentials, natura oferă mai mult decât inspiraţie. Prin știinţa inovatoare, Nu Skin a utilizat extracte din Trandafir de Ierihon, ciuperca chaga, ginseng siberian, rădăcină de maral și rădăcină de rujă, cinci plante care prosperă în condiţii extreme, și le-a transformat în ceva ce acţionează asupra pielii: complexul botanic bioadaptabil. Ideea este simplă. Când adaugi unul dintre produsele care trebuie lăsate să acţioneze pe piele la rutina de îngrijire a pielii, îţi ajută pielea să se adapteze la mediu, adică va rămâne radiantă și strălucitoare, chiar dacă se confruntă cu provocările menţionate mai sus. Este ceva cu totul nou pentru o gamă de îngrijire a pielii.
Extinderea acestei game a fost determinată de opiniile primite de la consumatori. Acum, clienţii noștri vor avea oportunitatea de a crea o rutină Nutricentials completă de îngrijire a pielii. Eye Love Bright Eyes, de exemplu, poate fi utilizată dimineaţa și seara. Crema hidratantă oferă un val instantaneu de confort răcoritor în zona ochilor, îmbunătăţind în același timp radianţa și reducând aspectul pielii fade, obosite cauzat de factorii de stres zilnici, cum ar fi expunerea la lumina albastră.
Avem și produsul Complexion Protection - o cremă de protecţie solară, ușoară, cu minerale și protecţie SPF 50 cu spectru larg, care ajută la protejarea pielii și îmbunătăţește rezistenţa acesteia împotriva factorilor de stres zilnici, cum ar fi poluarea și stresul oxidativ. Cu utilizare zilnică, dimineaţa, înainte de expunerea la soare, formula acţionează și pentru a conferi protecţie suplimentară, ajutând pielea prin atenuarea efectelor vizibile ale expunerii excesive la lumina albastră și lumina infraroșie, cum ar fi decolorarea și aspectul fad.
Al treilea produs nou este un produs eficient de hidratare, care susţine bariera naturală de umiditate a pielii pe tot parcursul nopţii, pentru a vă trezi cu o piele cu 150%* MAI hidratată! Denumită Pilow Glow, masca cu utilizare în timpul somnului pe parcursul nopţii poate fi utilizată de până la trei ori pe săptămână pentru un aflux de hidratare imediată și de lungă durată în timpul nopţii, ca să nu mai menţionăm strălucirea naturală și radianţa.
„Din fericire, tot mai mulţi dintre noi suntem conștienţi nu numai în ceea ce privește pielea, ci și mediul atunci când alegem un produs cosmetic. În același timp, putem să observăm că mediul nostru în continuă schimbare ne provoacă pielea în fiecare zi - gândiţi-vă numai la vreme, razele UV, lumina albastră și chiar la stres. Pentru a oferi o soluţie, oamenii de știinţă de la Nu Skin au decis să se îndrepte către natură atunci când au creat Nutricentials și au inclus complexul botanic bioadaptabil unic din cinci plante deosebite, care au evoluat pentru a se putea adapta la mediul lor dur. În produsele care trebuie lăsate pe piele, combinaţia lor specială ne ajută pielea să se adapteze la mediul din jur și să ofere protecţie împotriva provocărilor”. Bianka Juhász, Specialist de Produse Europa de Est.
Totuși, Nu Skin știe că natura nu deţine toate răspunsurile. Combinarea acestor ingrediente cu știinţa unică a companiei este la fel de importantă, o combinaţie care poate fi observată la toată gama. Fie că adaugă protecţie împotriva luminii albastre în cremele de zi ale companiei sau vă ajută pielea să facă faţă nevoilor sale privind hidratarea cu noul amestec HydraFlex din Celltrex Always Right, un ser puternic, în arsenalul Nutricentials există o mulţime de arme. Dar, pentru Nu Skin, știinţa nu vizează numai ingredientele. Vizează și persoanele.
Cu șaisprezece produse din care pot să aleagă, consumatorii vor avea o mulţime de opţiuni. Trei produse de curăţare, două produse de tonifiere, cinci creme hidratante, o cremă pentru ochi, o cremă de protecţie solară cu minerale, o mască, un produs de exfoliere, un ser puternic și o mască cu utilizare pe parcursul nopţii alcătuiesc această linie. Capacitatea de a le putea utiliza pe toate sau de a le combina cu alte produse este, cu siguranţă, atractivă, indiferent de tipul de ten.
„Cunoașterea tipului de ten la alegerea unui produs poate ajuta foarte mult, deși eu recomand să ne concentrăm mai mult pe nevoile pielii noastre, deoarece ne schimbăm constant și ne confruntăm cu mai multe provocări care ne pot afecta pielea. Acesta este motivul pentru care Nu Skin nu s-a concentrat în primul rând pe tipurile de ten atunci când a dezvoltat linia de produse Nutricentials, ci pe nevoile pielii. Cu 16 produse, vrem să vă susţinem să vă personalizaţi rutina de îngrijire a pielii - chiar vă încurajăm să încercaţi produse cu o textură pe care nu aţi mai folosit-o până acum din cauza tipului de ten”. Bianka Juhász, Specialist de Produse Europa de Est
Gama Nutricentials este disponibilă pentru achiziţii online la nuskin.com sau prin intermediul distribuitorilor oficiali Nu Skin.
______________
Fondată în 1984, Nu Skin este o companie globală de wellness și îngrijire personală care ajută oamenii să arate și să se simtă tineri datorită unei game de produse de calitate care combină cea mai bună știinţă, natura și tehnologia. Oferta competitivă de vânzări directe a companiei le oferă antreprenorilor aspiranţi și oamenilor în căutare de venituri suplimentare o oportunitate de afaceri profitabilă și o cultură bogată, susţinătoare. Ca membru de lungă durată al asociaţiilor de vânzări directe globale, Nu Skin este dedicată să susţină cele mai înalte standarde etice din industrie. Compania Nu Skin este cotată la Bursa de Valori din New York cu simbolul „NUS”. Mai multe informaţii sunt disponibile la nuskin.com.
*Studiu clinic: Rezultatele obţinute în urma unei evaluări profesioniste efectuate de o terţă parte, bazată pe un studiu in vivo de 24 de ore, cu 17 participanţi sănătoși, femei și bărbaţi, cu vârsta de cel puţin 18 ani. Nivelul de hidratare a pielii a fost măsurat cu ajutorul unui corneometru în trei zone; o zonă în care s-a aplicat Pillow Glow, alături de două zone de control pozitiv (glicerină) și negativ (netratată)
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri