De ce ați pus frumusețea în seama fructului de goji? De ce ar trebui să ne oferim răsfățul unei creme care conține goji?
“Înainte ca fructele de goji să cucerească lumea sub titulatura de superaliment, acestea au fost folosite timp de secole în China pentru beneficiile lor medicinale, fiind foarte apreciate pentru asigurarea longevității. Astăzi, fructele de goji sunt utilizate inclusiv în industria cosmetică, datorită efectelor miraculoase pe care le au asupra pielii corpului și tenului. Printre aceste beneficii pe care acest fruct le oferă se numără: hidratare și luminozitate, efecte antiinflamatorii, protecție împotriva radicalilor liberi, stimularea producției de colagen și menținerea elasticității. Ca urmare, am ales să creăm un brand dedicat acestui fruct pentru a oferi tuturor oportunitatea de a se bucura de produse cosmetice naturale cu efecte reale.”
Cum a devenit pasiunea pentru fructul goji o afacere?
“Pasiunea pentru fructul de goji s-a născut o dată cu descoperirea beneficiilor pe care acesta le are asupra sănătății noastre. Din dorința de a împărtăși aceste beneficii cu cât mai multe persoane, am făcut demersurile necesare pentru a înființa o cultură organică de goji lângă Brașov, pentru ca mai apoi să valorificăm cu adevărat calitățile fructului într-un mod cât mai inovativ. Astfel, am pus bazele companiei GOJI REPUBLIC, singurul brand de cosmetice premium și naturale create exclusiv pe baza de extract de goji românesc din propria cultură organică.”
Cum stau lucrurile în România, care este feedback-ul celor care au cumpărat deja produsul creat de dvs. și unde mai vindeți ( poate în alte țări...)
“Deși piața de cosmetice din România este deja foarte diversificată fiind disponibile o multitudine de branduri internaționale, putem spune cu bucurie că GOJI REPUBLIC a avut parte de un feedback pozitiv din partea Românilor încă de la lansare. Unul dintre avantajele noastre este faptul că suntem un brand premium 100% Românesc de cosmetice naturale și folosim exclusiv un soi de goji Românesc crescut lângă Brașov. Astfel, multe persoane din toată țara au fost deschise și dornice de a încerca produsele și de a susține un brand autohton. În acest moment GOJI REPUBLIC este prezent pe piața națională având propriul magazin online, cât și mai multe parteneriate în dezvoltare cu centre de înfrumusețare atât în țară cât și în străinătate.”
Folosiți numai ingrediente naturale atunci când fabricați aceste creme? Puteți enumera, vă rog, ingredientele cele mai importante conținute de aceste produse și care sunt beneficiile lor?
“Punem accent pe calitatea produselor noastre și avem în vedere în primul rând impactul pe care acestea le au asupra tenului dar și mediului. Procesul de creare al primei game HYDRA SENSE a fost unul îndelungat și plin de provocări tocmai datorită faptului că am ales să folosim numai ingrediente naturale și de origine naturală. Ingredientul principal este extractul de goji românesc ce prezintă numeroase beneficii pentru ten, acesta fiind o sursă bogată de VItamina C și antioxidanți în produsele noastre. În plus, așa cum sugerează și numele gamei, pe lângă proprietățile intens hidratante ("HYDRA"), extractul natural de iasomie și lavandă vine în completarea produselor noastre cu un miros unic pentru a oferi clienților și o experiență oflactiv sezorială deplină ("SENSE").”
În descrierea de pe site-ul dumneavoastră amintiți faptul că fructele provin din cultura proprie, transilvăneană, adică avem de-a face cu un goji românesc. Ei bine, cum este să cultivi acest fruct în România? Vă ajută climatul, solul, etc.?
“Întrucât folosim un soi de Goji Românesc omologat "Kronstadt" obținut după mulți ani de cercetare și aclimatizare, fructul de goji se bucură de solul plin de nutrienți de la poalele munților de lângă Brașov în cultura noastră certificată ecologic și dezvoltată la cele mai înalte standarde Europene. “
Enumerați, vă rog, toate produsele de înfrumusețare create de dumneavoastră pentru magazinul pe care îl dețineți în Brașov.
“În prezent sunt lansate trei produse de îngrijire atât pentru ten cât și pentru corp din gama HYDRA SENSE, toate pe bază de extract de goji. Acestea sunt disponibile momentan pe site-ul nostru www.gojirepublic.com iar în viitorul apropiat și în locații fizice prin centre de înfrumusețare partenere.
HYDRA SENSE NIGHT Potion - ser de față intens hidratant pe bază de goji.
HYDRA SENSE Skin Loving Mousse - cremă de mâini intens hidratantă pe bază de goji
HYDRA SENSE Body Loving Mousse - cremă de corp intens hidratantă pe bază de goji cu textură ușoară de mousse
Acestea se pot achiziționa atât individual cât și la set fiind un cadou excelent pentru toate persoanele iubitoare de cosmetice și în special de cosmeticele premium naturale.
Cum descrieți afacerea aceasta în câteva cuvinte și care sunt împlinirile pe care vi le-a adus până la acest moment? Care sunt realitățile acestei afaceri, cu ce anume vă confruntați?
“Ca orice companie nouă într-o industrie competitivă, crearea GOJI REPUBLIC a fost un proces plin de provocări, întrucât am dorit să ne diferențiem prin calitatea produselor și a experienței de cumpărare oferită clienților. Însă toate eforturile depuse s-au dovedit a fi extrem de apreciate de publicul din România, primind constant feedback pozitiv din partea clienților noștri, unii dintre ei fiind chiar clienți fideli ceea ce ne confirmă faptul că am realizat ceea ce ne-am propus. Din dorința și nevoia de a ne dezvolta și evolua în mod constant pentru a putea oferi o experiență desăvârșită clienților noștri, munca din spatele GOJI REPUBLIC este una constantă și solicitantă. Dat fiind că industria cosmetică a început să progreseze în mod alert în ultimii ani, acest lucru ne determină să căutăm cele mai bune soluții pentru a putea ține pasul cu noile tendințe.”
Planuri? Vă doriți și altceva pe viitor? Cum vă veți dezvolta?
“Planul la care lucrăm este în continuă dezvoltare deoarece ne dorim ca produsele GOJI REPUBLIC să se găsească cel puțin în toate țările din Uniunea Europeană atât în mediul online cât și fizic în marile magazine de specialitate și centre de înfrumusețare. De asemenea, lucrăm și la dezvoltarea de noi produse pe care clienții noștri le solicită cu mult interes.”
Cu ce vă ocupați în afara acestui business, care este meseria dvs.?
“După cum probabil ați văzut pe site-ul nostru, membrii fondatori ai GOJI REPUBLIC au acumulat informație și experientă în domenii diferite, precum domeniul juridic în care Eduard și Iulia Catargi au activat înainte de a decide să facă o schimbare radicală pe plan profesional în domeniul agriculturii organice cu goji, iar eu (Cristina-Simona Anghel) m-am alăturat echipei după ce am petrecut mulți ani în Marea Britanie și China, unde m-am specializat în administrarea afacerilor și marketing. Insă pasiunea pentru industria cosmetică ne-a unit, și alături de colabatorii noștri specialiști în cosmetologie, am creat GOJI REPUBLIC care acum reprezintă proiectul principal pentru fiecare dintre noi.”
Cum v-a ajutat experiența anterioară și ce anume ați învățat din tot acest proces? Ce sfaturi aveți pentru alte persoane care au planuri similare?
“Pasiunea comună pentru produsele cosmetice de calitate a intensificat așteptările și standardele pe care le avem. Suntem asemeni brand-urilor de renume, punând în primul rând accent pe calitate dar și pe toată experiența pe care o oferim clienților cu fiecare interacțiune pe care aceștia o au cu GOJI REPUBLIC. Tot acest proces ne-a ajutat să întelegem faptul că pentru a crea produse și un brand cu potențial internațional, atenția la detalii este cea care face cu adevărat diferența, de la ingredientele folosite, la calitatea ambalajelor și materialelor de promovare digitale. Ce învățături putem împărtăși din experiența acumulată până la momentul actual este că deși poate părea un proces relativ simplu, este nevoie de multă muncă, implicare și perseverență pentru a putea depăși toate situațiile critice care apar pe parcurs.”
Vă invităm să vizitați site-ul www.gojirepublic.com unde veți găsi și mai multe informații despre GOJI REPUBLIC și produsele naturale pe bază de goji românesc.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară