Povestește-mi puțin despre tine, femeia din spatele business-ului cu produse cosmetice.
Sunt o fire veselă și iubitoare, foarte curioasă și mereu în căutare de noi aventuri, sunt ambițioasă și duc la bun sfârșit tot ceea ce îmi propun, mă las condusă de intuiție și pasiune.
Am fost un copil atipic, nu mă jucam cu păpuși și nici cu alți copii, joaca mea era mereu un magazin amplasat pe terasa bunicii unde "vindeam" toate flacoanele goale pe care le găseam, împachetate cu grijă în hârtie colorată și legate cu fundă.
Am terminat facultatea de Drept însă viața a avut alte planuri cu mine. Am fost mereu atrasă de cosmetică așa că am decis să mă înscriu la cursuri, îmi doream de ceva vreme și cum terminasem facultatea, părea un moment oportun să îmi urmez puțin și pasiunile.
Am făcut cursul de cosmetică, apoi un curs de make-up, unul de aplicare a extensiilor de gene și apoi au urmat specializări. Doi ani mai târziu, în 2015 am deschis primul meu salon de make-up și aplicare extensii de gene.
De unde a venit pasiunea pentru industria beauty și pentru produsele cosmetice în special?
Este o pasiune pe care o împărtășesc și mama și bunica mea. De foarte mică am fost atrasă de tot ce înseamnă make-up, coafură, haine și accesorii. Atât mama cât și bunica arătau mereu impecabil, foarte cochete și elegante, cu manichiura mereu impecabilă și părul perfect coafat, cu ținute făcute pe comandă și accesorii fabuloase.
Îmi petreceam vacanțele la bunica și, evident, ea a avut o mare contribuție la formarea mea ca adult. Era o femeie atât de frumoasă și elegantă, arăta ca modelele din reviste. I-am stricat o mulțime de pantofi cu toc purtându-i prin casă, așa de tare îmi doream să fiu ca ea.
În vacanțele școlare, începând cu clasa a 6a sau a 7a, am început să îmi fac unghiile cu ojă, eu și mama ni le făceam una alteia și apoi ne machiam una pe alta. Îmi plăcea tot ce avea legătură cu make-up-ul și îmi doream să pot testa tot ce apărea nou pe piață. Visul meu cel mai mare, la vremea aceea, era să am o cameră mare plină cu produse cosmetice și de machiaj :)))
Nu este ușor să începi un business de la 0, mai ales în industria dedicată frumuseții. Cum ți-a venit idea de a deschide un magazin online cu produse cosmetice și cum ai ales brandurile pe care să le aduci în România?
Este un vis mai vechi pe care mi-am dorit să îl pun în aplicare acum 4 ani însă, deși planurile erau deja demarate, pandemia a pus stop îndepliniri lui atunci. Nu am mai avut cum să ajung la producători, la fabrici și târgurile de specialitate au fost puse pe pauză. Mi-a fost imposibil să continui. Acum, când lumea își revine cumva la normal și granițele sunt din nou deschise, și târgurile de specialitate au putut fi din nou organizate așa că am putut continua demersurile începute atunci.
Nu este ușor să începi un business nou în domeniul frumuseții însă eu cred cu tărie că femeile au nevoie de produse de îngrijire de top, game de lux, din ingrediente naturale, formulate corect, la prețuri decente. Este mereu loc pe piață pentru un magazin etic, în care cumpărătorul este pus pe primul loc, în care produsele sunt alese cu grijă pentru consumator și nu doar pentru profit.
Fiecare brand care ajunge în magazinul nostru trebuie să îndeplinească o mulțime de condiții: doar cele mai bune ingrediente, în procent cât mai mare ingrediente naturale, ambalaje de top, reciclabile, prietenoase cu mediul, formule extraordinar de bune, care să aibă rezultate vizibile.
Care au fost cele mai mari provocări de până acum?
Ca în orice business la început de drum, am avut parte de o mulțime de provocări. Partea bună este că provocările nu mă sperie. Nu este primul business pe care îl dezvolt așa că nu pot spune că sunt chiar o novice.
Am învățat din mers o mulțime de lucruri despre tot ce presupune un magazin cu produse cosmetice și, cred eu, voi mai învăța multe de acum încolo, cu fiecare provocare pe care o voi cuceri.
Atunci când pui pasiune în ceea ce faci, nimic nu este prea dificil, reușești să treci peste toate obstacolele iar Universul aliniază toate lucrurile astfel încât totul să se întâmple și să îți împlinești visurile.
Cât este de greu să începi un business nou post-pandemie? Crezi că este mai dificil acum sau, dimpotrivă, mai ușor?
Nu este ușor din multe puncte de vedere, cu siguranță lucrurile s-au schimbat, dar nu pot spune că este mult mai dificil post-pandemie. Pentru dezvoltarea unui business online poate că s-au simplificat puțin chiar, toată lumea s-a mutat în online în timpul pandemiei și mare parte a rămas acolo. Este mai simplu acum să găsești oamenii potriviți pentru a lucra online, la fel și să ai întâlniri fără a mai ieși din casă.
De ce este diferit site-ul www.cremooza.ro și cum face o diferență pe piața din România?
Cea mai mare diferență o fac produsele pe care le comercializăm. Ne-am orientat spre produse de o calitate extraordinară, vegane, cruelty free, cu ingrediente naturale și formule de top.
Apoi, experiența pe care clientele o au în magazinul nostru online nu este ușor de egalat. Îmi doresc să le inspirăm, să fie mai încrezătoare, să se simtă bine în propria pielea, să-și iubească corpul, feminitatea. Suntem acolo în fiecare stadiu al cumpărăturilor, de la alegerea produselor până la finalizarea coșului de cumpărături, gata oricând să le ajutăm. Le oferim consultanță gratuită pentru a alege cele mai potrivite produse pentru ele sau pentru cei dragi, atunci când își doresc să ofere un cadou.
În afară de www.cremooza.ro, de unde pot fi cumpărate produsele cosmetice? Există și un magazin fizic din care românii pot cumpăra sau există în plan deschiderea unui astfel de magazin?
Momentan, magazinul online www.cremooza.ro este singurul loc în care se pot găsi toate produsele noastre și pot fi comandate de oriunde din țară. Încă nu avem un magazin fizic și, momentan, nici nu este în planul nostru de dezvoltare.
Pentru a vedea produsele fizic, dar și pentru a le testa, vom începe colaborări cu magazine fizice de profil unde vor fi disponibile anumite game. Dar site-ul va rămâne în continuare locul unde vor fi disponibile absolut toate produsele și brandurile pe care le aducem.
Care sunt următorii pași în dezvoltarea brandului și la ce surprize să se aștepte clienții Cremooza?
În acest moment, în plan avem să dezvoltăm site-ul și să aducem o mulțime de branduri noi, atât de îngrijire a pielii cât și de make-up, dar și să ne extindem și către magazinele fizice pentru a aduce experiența Cremooza și în offline. Vrem să organizam evenimente pentru clientele noastre și să le oferim nu doar o experiență la superlativ dar și multe surprize cu fiecare achiziție a produselor noastre.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară