Noul serviciu va fi disponibil pe tot parcursul anului și răspunde cererii în creștere venite din partea consumatorilor și a interesului sporit al acestora față de experiența oferită de magazinele de brand, de la consiliere și recomandări personalizate de produse și ritualuri de îngrijire, până la servicii gratuite de împachetare a cadourilor, sesiuni de machiaj, dermoanaliza tenului sau cardul de fidelitate.
„Am introdus cardurile cadou în această perioadă, pentru a veni în sprijinul consumatorilor noștri cu o opțiune suplimentară în alegerea cadourilor de sărbători pentru cei dragi. Acestea pot fi utilizate în orice perioadă a anului, pentru toate cele peste 30 de game și sutele de produse din portofoliul extins al companiei. În plus, consumatorii noștri pot opta pentru serviciul de împachetare a cadourilor, disponibil în toate magazinele Farmec și Gerovital.”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing Farmec.
Până pe 24 decembrie, produsele din gamele profesionale, de lux sau dermatocosmetice - Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital Luxury, Equlibrium și Evolution vor fi disponibile cu până la 25% reducere.
Facebook: www.facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/gerovital.romania
Tiktok: www.tiktok.com/@gerovital.romania
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri