Noul serviciu va fi disponibil pe tot parcursul anului și răspunde cererii în creștere venite din partea consumatorilor și a interesului sporit al acestora față de experiența oferită de magazinele de brand, de la consiliere și recomandări personalizate de produse și ritualuri de îngrijire, până la servicii gratuite de împachetare a cadourilor, sesiuni de machiaj, dermoanaliza tenului sau cardul de fidelitate.
„Am introdus cardurile cadou în această perioadă, pentru a veni în sprijinul consumatorilor noștri cu o opțiune suplimentară în alegerea cadourilor de sărbători pentru cei dragi. Acestea pot fi utilizate în orice perioadă a anului, pentru toate cele peste 30 de game și sutele de produse din portofoliul extins al companiei. În plus, consumatorii noștri pot opta pentru serviciul de împachetare a cadourilor, disponibil în toate magazinele Farmec și Gerovital.”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing Farmec.
Până pe 24 decembrie, produsele din gamele profesionale, de lux sau dermatocosmetice - Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital Luxury, Equlibrium și Evolution vor fi disponibile cu până la 25% reducere.
Facebook: www.facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/gerovital.romania
Tiktok: www.tiktok.com/@gerovital.romania
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Când deschizi ochii la ce se întâmplă, nu-i mai poți închide la loc – despre vot, frică și misoginie cu Ada Maria Ileana
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân