CP
Celebrul brand de frumusețe din Grecia a ținut să anunțe începutul unui nou și important capitol în cadrul prezenței sale în România alături de reprezentanții săi din Grecia, Anagnosti Choukalas, Head of Sustainability, Apivita & Uriage, Alissa Kulikova, Export Marketing Manager Apivita, Zissis Yannouchos, Regional Director Apivita & Uriage, dar și de echipa noului său distribuitor, compania ND Medhealth, condusă de Nikolas Kotzias.
Pe ritmuri de Vivaldi, invitații Apivita s-au bucurat de reîntâlnirea cu produselor lor favorite din portofoliul brandului, de momente de dans și, mai ales, de bucuria revederii după mai bine de 3 ani de liniște.
Evenimentul de relansare a brandului Apivita a adus împreună oameni din industria de beauty și farma, presă și personalități locale, care s-au bucurat împreună de noutățile și reformulările colecției EXPRESS BEAUTY by Apivita, măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten.
Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, astfel încât să creeze variație și să te poți bucura în fiecare săptămână de altă rutină de frumusețe. Și mai ales pentru ca tu să ai posibilitatea să te bucuri de toate ingredientele benefice dedicate îngrijirii tale faciale. Măștile de față cu utilizare unică de la Apivita sunt primul pas pe care îl poți face către universul plin de savoare al brandului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri