Distincția obținută recent în cadrul Galei Premiilor eCommerce, aflată la a XVIII- a ediție anuală, confirmă acest lucru, magazinul online SABON fiind declarat câștigător la categoria Health & Beauty, pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency, cu un total de 77,082 puncte.
Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 30 de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.
Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 55 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 27 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.
“Punctajul obținut reflectă preocuparea și eforturile noastre susținute de a oferi clinților o experiență de cumpărături cât mai plăcută, sigură și transparentă. Comunitatea GPeC este formată din cele mai relevante companii din domeniul comerțului electronic, iar poziționarea magazinului online al SABON pe primul loc la categoria sa este extrem de importantă și onorantă”, a declarat Elena Stamati, director de marketing al companiei.
“Magazinul online realizează circa 30% din vânzările anuale, restul fiind asigurat de cele 19 magazine fizice proprii brandului. Clientul nostru online este cel care a descoperit produsele în magazine, sub îndrumarea atentă a consultanților de vânzări, a apreciat aromele, ingredientele naturale și ambalajele atrăgătoare și ulterior alege să cumpere online, datorită modului de viață activ. Este consumatorul care pune preț pe calitatea ireproșabilă a produselor și pe buna gestionare a timpului său” a completat d.na Stamati.
GPeC Proficiency este un program de Mentorship care încurajează competiția prin dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a magazinelor online și constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie.
Comerțul online românesc a atins pragul de 6,3 miliarde EUR la finalul anului 2022, iar numărul de tranzacții online crește de la un an la altul. În 2022, 66% din utilizatorii de internet au plasat cel puțin o comandă online, în creștere cu 8,7 puncte procentuale de la 57,3% cât s-a înregistrat în 2021, potrivit INS.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri