În perioada 30 mai – 2 iunie are loc cea de-a 5-a ediție The Beauty Hub, conceptul care reunește noutățile și premierele celor mai iubite branduri de skincare, make-up și parfumerie din Băneasa Shopping City, locul care îți pune la dispoziție un mix unic de produse și servicii din domeniul frumuseții și îngrijirii.
Timp de 4 zile, clienții sunt așteptati la cumpărături, pentru a îsi reînnoi sau completa trusa de make-up & skincare și pentru a se bucura de multitudinea de surprize pregătite de brandurile preferate. La achiziții de minimum 500 lei realizate din magazinele de beauty, Baneasa Shopping City va oferi un cadou pe loc, ce se va ridica din spațiul special amenajat, cornerul The Beauty Hub de la parter, în zona fântânii.
Ca in fiecare an, The Beauty Hub găzduiește o serie de experiențe unice, în această ediție alături de branduri renumite: echipa de „exploratori prin natură” a Guerlain este pregătită să îi învețe pe vizitatori cultura frumuseții, Armani Beauty este gata pentru a le evidenția frumusețea naturală, Douglas împreună cu Helena Rubinstein și Sol de Janeiro îi așteaptă să descopere tehnologiile inovatoare și formulele high-tech, întâmpinându-i cu cu aroma oceanului & brazilian vibes, YSL Beauty îi invită să descopere expresia absolută a stilului, iar Xpert Beauty va oferi tips&trick despre cum să îți menții coafura fresh un timp cât mai îndelungat.
The Beauty Hub este un concept care reuneşte peste 30 de magazine de beauty, experienţe inedite şi interactive, noi trenduri și cea mai mare varietate de produse de înfrumusețare şi exclusivităţi. Amplasat la parter, acest spațiu elegant oferă clienților Băneasa Shopping City oportunitatea de a explora branduri de top ale industriei.
În această perioadă, magazinele se vor transforma într-un portal gata să îi conducă pe cei care le trec pragul, în universul inedit al produselor de make-up, skincare și hair, unele aflate în exclusivitate în centrul comercial. Consultanții din magazine vor ghida clienții, pentru a îi ajuta să descopere noile tendințe în materie de frumusețe și să aleagă ceea ce li se potrivește. Totodată în această perioadă clienții pot experimenta produse și servicii noi, pot obține informații de la specialiști din domeniu, iar surprizele din partea brandurilor și cadourile la achiziții nu vor întârzia să apară.
De-a lungul celor 5 ani, The Beauty Hub a devenit o tradiție, marcând un moment important și mult așteptat în viața pasionaților de beauty, precum și un bun prilej pentru clienții Băneasa Shopping City de a se răsfață și a se pune la curent cu ultimele noutăți și lansări din industrie.
Un concept unic, transformat într-o experiență multisenzorială pentru toți cei pasionați de beauty, skincare & fragrance, fie că sunt în căutarea unui nou parfum, a unor produse de îngrijire a pielii sau a celor mai noi tranduri în make-up, The Beauty Hub este destinația ideală.
Portofoliul complet de branduri de beauty, oferta comercială și mai multe detalii despre campania “The Beauty Hub” sunt disponibile pe www.băneasa.ro și paginile oficiale de Facebook și Instagram.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară